Računovodstveni standardi za financijaše i računovođe

JEDNODNEVNA RADIONICA

Računovodstveni standardi za financijaše i računovođe

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV.
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 15.3.2023.

Računovodstveni propisi se neprestano mijenjaju. To ih često čini nedovoljno razumljivima. Na radionici ćemo proći kroz sve specifičnosti računovodstvenih standarda te ćemo na primjerima iz prakse pojasniti dvojbe koje se javljaju u njihovoj primjeni.

Istraživanje koje je u svom doktorskom radu provela dr.sc. Andreja Švigir, pokazalo je da ispitanici računovodstvene standarde smatraju nerazumljivima, a u njihovoj se primjeni osjećaju nesigurnima.  Nemojmo si i mi dopustiti nesigurnost u primjeni računovodstvenih standarda! Pridružite nam se na radionici 15. ožujka (srijeda) u Zagrebu ili online.

MSFI I HSFI na primjerima iz prakse i studijima slučaja:

  • kako objavljivati informacije o primjeni računovodstvenih standarda
  • odabir računovodstvenih politika koje najbolje odražavaju istinitost i fer vaših financijskih izvještaja
  • računovodstveni postupci na ZALIHAMA
  • izvještaj o novčanim tokovima – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • dugotrajna imovina i imovina namijenjena prodaji
  • POLITIKA AMORTIZACIJE i porez na dobit
  • NAJMOVI – kada poslovni kada financijski najam
  • tečajne razlike i kamate – kapitalizacija da ili ne?
  • konsolidirani financijski izvještaji – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • poslovna spajanja – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • revalorizacija i umanjenje imovine – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • računovodstveni i porezni aspekt rezerviranja
  • nematerijalna imovina – računovodstveni i porezni aspect
  • priznavanje prihoda i rashoda
  • poslovni segmenti – evidentiranje i objavljivanje
  • financijski instrumenti – priznavanje i mjerenje
  • prihodi od ugovora s kupcima

Radionica je namijenjena:

  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima financijsko-računovodstvenih servisa
  • poreznim savjetnicima
  • svima koji sudjeluju u kreiranju porezne politike poduzeća

Voditelj/ica financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Pripreme za završni račun – računovodstveni analitičko kontrolni postupci

JEDNODNEVNA RADIONICA

Pripreme za završni račun – računovodstveni analitičko kontrolni postupci

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV.
Andreja Švigir
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.11.2022.

Polaznici će dobiti Pravilnik o popisu te primjer Računovodstvenih politika (dokumenti)

Svaki završni račun treba kvalitetno pripremiti. To znači da treba proći kroz sva knjiženja, provjeriti sve obračune, provjeriti dosljednu primjenu računovodstvenih politika i MSFI/HSFI, provjeriti sve odluke i pravilnike koji se odnose na sektor financija i računovodstva pa time i poduzeća u cjelini. Samo kvalitetno pripremljen završni račun rezultirat će kvalitetnim financijskim izvješćima te smanjenim rizikom vezanim uz pogreške i porezne kazne. Što sve trebamo pripremiti i provjeriti saznajte na jednodnevnoj radionici 14. studenoga (ponedjeljak) u Zagrebu ili online.

Teme radionice:

  • pravilnik o strukturi i sadržaju godišnjih financijskih izvješća
  • analitičko kontrolni postupci u pripremi završnog računa
  • analitičko kontrolni postupci – informacijska tehnologija
  • računovodstvena postupanja s dugotrajnom imovinom
  • amortizacijske stope – računovodstveni i porezni askpekt
  • vrijednosna usklađenja i otpisi potraživanja i obveza – računovodstveni i porezni tretman otpisa
  • zalihe i vrijednosna usklađenja
  • računovodstveni i porezni aspekti manjkova i viškova
  • primjena MSFI/HSFI na području:
  • dugotrajne imovine, amortizacije i vrijednosnog usklađenja
  • potraživanja od kupaca i ispravaka vrijednosti
  • zaliha i ispravaka vrijednosti
  • financijske imovine i ispravaka vrijednosti
  • kapitala
  • dugoročnih obveza i rezerviranja
  • kratkoročnih obveza
  • aktivnih i pasivnih vremenskih razgraničenja
  • odgođenih poreznih obveza i odgođene porezne imovine
  • prihoda i rashoda
  • najmova
  • zakonska i poslovna obveza popisa
  • kreiranje Pravinika o popisu

Radionica je namijenjena:

  • direktorima financija i računovodstva
  • voditeljima financija i računovodstva
  • glavnim knjigovođama
  • voditeljima kontrolinga

Voditelj financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Konsolidacija financijskih izvještaja (velikih, srednjih i malih poduzeća)

JEDNODNEVNE KONZULTACIJE

Konsolidacija financijskih izvještaja (velikih, srednjih i malih poduzeća)

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 4 sata + rasprava
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 13.7.2018.

NE PROPUSTITE:

5 sati KONZULTACIJA iz područja konsolidacije financijskih izvještaja

Svaki polaznik dobiva 30% popusta na knjigu Kontroling – upravljanje iz backstagea!

Prijavite se i dođite s pitanjima, a na radno mjesto se vratite s odgovorima!

Iz sadržaja izdvajamo:

  • tko je obveznik konsolidacije prema ZOR-u, MSFI i HSFI – PREGLEDNA TABLICA
  • treba li svako povezano društvo ući u konsolidacijski paket?
  • kada matica ne mora konsolidirati financijske izvještaje?
  • konsolidacija velikih, srednjih i malih poduzeća
  • KONSOLIDACIJA za UNUTARNJE (menadžment) I VANJSKE KORISNIKE
  • što o konsolidaciji govori ZTD?
  • PRAKTIČNI PRIMJERI
    • evidentiranje ulaganja prema metodi troška
    • evidentiranje ulaganja prema fer vrijednosti
    • evidentiranje ulaganja prema metodi udjela
  • SPECIFIČNOSTI U POSTUPKU KONSOLIDACIJE – PRIMJER
  • sastavljanje konsolidiranog računa dobiti i gubitka – eliminacija prihoda i rashoda
  • sastavljanje konsolidirane bilance – eliminacija potraživanja i obveza, nerealizirana dobit u zalihama
  • postupanje s Goodwillom
  • transferne cijene i njihov utjecaj na pojedinačne i skupne financijske rezultate
  • gubitak iznad kapitala u konsolidiranim financijskim izvještajima
  • sastavljanje radnih bilježaka za konsolidaciju

Konzultacije su namijenjene:

  • upravi društva
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • svima koji sastavljaju konsolidirane financijske izvještaje
  • svima koji rade na poslovima financija i računovodstva i sudjeluju u postupcima konsolidacije financijskih izvještaja
  • internim i eksternim revizorima

U 7 koraka do bolje likvidnosti

JEDNODNEVNA RADIONICA

U 7 koraka do bolje likvidnosti

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.2.2023.

Dođite s pitanjima, donesite vlastite primjere.
Možete li i na koje načine utjecati na poboljšanje svoje likvidnosti?
Kako na vrijeme otkriti i otkloniti uzroke nelikvidnosti?

O svemu više doznajte na radionici 14. veljače (utorak) u Zagrebu ili online.

Kako u 7 koraka potaknuti promjene koje će utjecati na poboljšanje likvidnosti i poslovanja u cjelini?

1. razvoj tržišta i naša pozicija unutar njega: kako se razvija naše poduzeće – praćenje KPI iz računa dobiti i gubitka i novčanog toka

2. segmentirati tržišta i proizvode koji utječu na novčane tokove

3. identificirati one poslovne procese koji “gutaju” vrijeme i novac

4. prepoznati troškove koji značajno utječu na smanjenje novčanog toka

5. izgraditi working capital management – dinamički pristup likvidnosti

6. poticati zaposlenike na uštede koje utječu na novčane tokove

7. kreirati vlastiti “model uspješnosti” pretočen u brojeve – KPI novčanog toka

Što ćete moći nakon radionice?

  • pravodobno uočiti potencijalne opasnosti za likvidnost
  • prepoznati uzroke zašto je na žiro računu novaca sve manje, a u računu dobiti i gubitka dobiti sve više
  • kreirati vlastiti working capital menadžment
  • poduzeti potrebne korake koji će osigurati dovoljno novca za investiranje

Radionica je namijenjena:

  • upravi društva
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • menadžerima financija i računovodstva
  • kontrolerima
  • svima u odjelima poduzeća čiji je zadatak optimalizirati novčane tokove
  • svima koji rade na operativnim financijsko-računovodstvenim poslovima, a željeli bi znati više

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Primjena MSFI/HSFI – primjeri za vježbu i studiji slučajeva

JEDNODNEVNA RADIONICA

Primjena MSFI/HSFI – primjeri za vježbu i studiji slučajeva

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sata
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 15.4.2020.

Primjena MSFI i HSFI (studiji slučajeva) i njihove specifičnosti na podučjima:

  • dugotrajne imovine i amortizacije
  • dugotrajne imovine namijenjene prodaji i prestanak poslovanja
  • financijske imovine
  • konsolidacije i poslovnih spajanja
  • ulaganja u nekretnine
  • zaliha
  • potraživanja
  • kapitala
  • obveza
  • vremenskih razgraničenja i poreza na dobit (privremenih vremenskih razlika)
  • priznavanja prihoda i rashoda
  • poljoprivrede

 

Edukacija je namijenjena:

  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima financijsko-računovodstvenih servisa
  • poreznim savjetnicima
  • svima koji sudjeluju u kreiranju porezne politike poduzeća
  • voditeljima odjela upravljanja ljudskim resursima
  • zaposlenicima koji rade na obračunu plaća

 

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Financije za nefinancijaše

JEDNODNEVNA RADIONICA

Financije za nefinancijaše

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 16.12.2020.

Kako razumijeti brojeve o kojima svi pričaju?

Može li svijet financija biti uzbudljiv?

Rad na računalu
(polaznici će raditi na POVEZANOM studiju slučaja i dobiti predloške modela u excelu)

Koliko ste puta bili na nekom sastanku gdje se raspravljalo o raznim brojevima/veličinama, a da niste bili sigurni o čemu se zapravo radi. Nepoznavanje financija i računovodstva može imati negativne posljedice za poduzeće ili pojedinca – voditelje sektora ili odjela. Prije svega unosi nesigurnost u donošenje poslovnih odluka. Nadalje, oduzima nam mogućnost da naše poslovanje vidimo u cjelini, odnosno da uočimo kako naše poslovne odluke utječu na profitabilnost cjelog poduzeća. Upravo zbog toga za svaku razinu menadžmenta važno je steći ekonomska, financijska znanja.

Ova radionica bit će od pomoći svima koji donose poslovne odluke koje direktno ili indirektno utječu na profitabilnost i poslovanje poduzeća, a nisu financijaši. Omogućit će nefinancijašima da barem na kratko dobiju uvid u uzbudljiv svijet financija.

Teme radionice:

  • godišnji financijski izvještaji (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tokovi)
  • Praktična vježba: izrada financijskih izvještaja – rad na računalu
  • kako poslovne odluke koje se donose u sektorima prodaje, proizvodnje, nabave ili ljudskih potencijala utječu na:
    • financijsku sigurnost poslovanja (likvidnost i zaduženost)
    • korištenje efekata financijske poluge (politiku financiranja)
  • financijska ravnotežu (neto radni kapital i financijsku stabilnost)
  • uspješnost poslovanja (aktivnost, profitabilnost i rentabilnost)
     

Radionica je namijenjena:

  • upravi, voditeljima i svim drugim osobama koje rade na poslovima upravljanja poduzećem
  • direktorima prodaje i marketinga
  • direktorima proizvodnje
  • direktorima nabave
  • direktorima ljudskih potencijala
  • svima koji o financijama žele znati više

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Specifičnosti MSFI/HSFI – pošaljite nam svoja 3 pitanja pisanim putem

JEDNODNEVNA RADIONICA

Specifičnosti MSFI/HSFI – pošaljite nam svoja 3 pitanja pisanim putem

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 23.4.2021.

Specifičnosti MSFI/HSFI – pošaljite nam svoja 3 pitanja pisanim putem!

Računovodstveni propisi se neprestano mijenjaju. To ih često čini nedovoljno razumljivima. Na radionici ćemo proći kroz sve specifičnosti računovodstvenih standarda te ćemo na primjerima iz prakse pojasniti dvojbe koje se javljaju u njihovoj primjeni.

Istraživanje koje je u svom doktorskom radu provela dr.sc. Andreja Švigir, pokazalo je da ispitanici računovodstvene standarde smatraju nerazumljivima, a u njihovoj se primjeni osjećaju nesigurnima.  Nemojmo si i mi dopustiti nesigurnost u primjeni računovodstvenih standarda! Pridružite nam se na radionici 23. travnja (petak) u Zagrebu.

MSFI I HSFI na primjerima iz prakse i studijima slučaja:

  • kako objavljivati informacije o primjeni računovodstvenih standarda
  • odabir računovodstvenih politika koje najbolje odražavaju istinitost i fer vaših financijskih izvještaja
  • računovodstveni postupci na ZALIHAMA
  • izvještaj o novčanim tokovima – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • dugotrajna imovina i imovina namijenjena prodaji
  • POLITIKA AMORTIZACIJEi porez na dobit
  • NAJMOVI – kada poslovni kada financijski najam
  • tečajne razlije i kamate – kapitalizacija da ili ne?
  • konsolidirani i odvojeni financijski izvještaji – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • revalorizacija i umanjenje imovine – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • računovodstveni i porezni aspekt rezerviranja
  • nematerijalna imovina – računovodstveni i porezni aspect
  • poslovna spajanja – ZADATAK ZA VJEŽBU
  • priznavanje prihoda i rashoda
  • MSFI 8– poslovni segmenti – evidentiranje i objavljivanje
  • MSFI 9 – financijski instrumenti
  • MSFI 15 – prihodi od ugovora s kupcima

Radionica je namijenjena:

  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima financijsko – računovodstvenih servisa
  • poreznim savjetnicima
  • svima koji sudjeluju u kreiranju porezne politike poduzeća

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Računovodstvo i kontroling konsolidiranih financijskih izvještaja – kroz studije slučaja u excelu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Računovodstvo i kontroling konsolidiranih financijskih izvještaja – kroz studije slučaja u excelu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 21.9.2021.

Kontroling konsolidiranih financijskih izvješća – na što obratiti pažnju i kako pripremiti izvještaje za menadžment?

Za konsolidaciju financijskih izvještaja kaže se da je jedan od najsloženijih računovodstvenih postupaka. Jednako tako da bi kontroling proveo svoj proces kontrolinga treba dobro razumijeti tehnike i postupke konsolidacije. Konsolidacija je računovodstveni postupak neophodan kako bi njezini korisnici (investitori, menadžment, vjerovnici) dobili kvalitetne informacije o uspješnosti poduzeća. Oni sadrže informacije svih povezanih poduzeća, a koje se kroz konsolidirani financijski izvještaj prikazuju u matici. Naravno, u matici se prikazuju samo transakcije s trećim osobama, odnosno eliminiraju se međukompanijske transkacije.

Pridružite nam se na radionici 21. rujna (utorak) u Zagrebu (radionicu možete pratiti i online), te kroz studije slučaja i kroz primjere u excelu (rad na računalima) zajednički prođimo kroz računovodstvene postupke konsolidacije te naučimo kako provesti kontroling konsolidiranih financijskih izvješća.

Teme radionice:

  • kako teče računovodstveni proces konsolidacije
  • konsolidacija pripajanja/spajanja/akvizicija – RADIONICA
  • konsolidacija na datum bilance – matica i ovisno društvo – RADIONICA
  • neke specifičnosti konsolidacije (zalihe, potraživanja, dugotrajna imovina, goodwill, obveze)
  • konsolidacija nakon stjecanja
  • radne bilješke važne za konsolidaciju
  • kontroling konsolidiranih financijskih izvješća – na što obratiti pažnju i kako pripremiti izvještaje za menadžement
  • analiza uspješnosti i sigurnosti poslovanja kroz analizu konsolidiranih financijskih izvješća

Radionica je namijenjena:

  • upravi društva
  • menadžerima kontrolinga
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • svima koji rade na poslovima financija i računovodstva i sudjeluju u postupcima konsolidacije financijskih izvještaja

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

PDV kod isporuka na daljinu i elektronički sustav OSS i IOSS

JEDNODNEVNA RADIONICA

PDV kod isporuka na daljinu i elektronički sustav OSS i IOSS

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Irena Perić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 28.10.2020.

Dana 1. srpnja 2021. godine u RH i ostalim zemljama članicama EU dolazi do značajnih izmjena u oporezivanju PDV-om za usluge koje se obavljaju osobama koje nisu porezni obveznici u drugim državama članicama te u oporezivanju prodaje dobara na daljinu. Seminar pruža jasan pregled izmjena koje su stupile na snagu i obrazlaže primjenu (novih) posebnih postupaka oporezivanja koji su vezani za te izmjene a koje za porezne obveznike zapravo znače pojednostavljenje u oporezivanju.

Sadržaj radionice:

  • registracija korisnika za posebni postupak oporezivanja za usluge i prodaju dobara na daljinu u RH
  • posebni postupak oporezivanja za usluge koje obavljaju porezni obveznici bez sjedišta unutar EU-a
  • posebni postupak oporezivanja za prodaju dobara na daljinu unutar EU-a, za isporuke dobara unutar država članica koje obavljaju elektronička sučelja
  • koja omogućuju te isporuke i za usluge koje isporučuju porezni obveznici sa sjedištem unutar EU-a, ali bez sjedišta u državi članici potrošnje
  • posebni postupak oporezivanja za prodaju dobara na daljinu uvezenih iz trećih područja ili trećih zemalja
  • posebni postupak za prijavu i plaćanje PDV-a na uvoz
  • koje stope PDV-a treba primijeniti za isporuke dobara i usluga na daljinu u zemljama članicama EU-a

Radionica je namijenjena:

  • poreznim savjetnicima
  • voditeljima financija i računovodstva
  • djelatnicima u računovodstvu koji sudjeluju u obračunu plaća
  • vlasnicima trgovačkih društava i knjigovodstvenih servisa

Voditelj financija, računovodstva i poreza – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Forenzična istraživanja i postupci na porezima

JEDNODNEVNA RADIONICA

Forenzična istraživanja i postupci na porezima

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Irena Perić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.11.2021.

Forenzično računovodstvo – zašto i kada?

U praksi su uočeni određeni slučajevi u kojima je poreznim obveznicima nakon provedenoga poreznog nadzora utvrđena porezna obveza kao posljedica odbijanja prava na odbitak pretporeza ili primjene oslobođenja od PDV-a s argumentom da su navodno sudionici porezne prijevare ili da je riječ o poreznoj prijevari. Cilj seminara jest prikazati kako uočiti prijevare i kriminalne zlouporabe PDV-a i kako se zaštiti kako ne biste u slučaju poreznog nadzora imali neugodnih iskustava. 

Kako otkriti lažiranja i prijevare u financijskim izvještajima? Što utječe na razvoj forenzičnog računovodstva? Zašto financijsko računovodstvo, interna i eksterna revizija ne daju sve odgovore na njegovu problematiku? Koja su to specijalizirana znanja potrebna da bismo se bavili forenzičnim računovodstvom? Pridružite nam se na radionici 26. studenoga (petak) u Zagrebu i otkrijte tajne forenzičnog računovodstva.

Teme radionice:

  • sudsa praksa EU
  • utvrđene porezne prijevare u RH
  • kako uočiti PDV prijevare i kriminalne zlouporabe PDV-a
  • kružne prijevare
  • nezakonite transakcije
  • što je forenzično računovodstvo i poslovna forenzika i zašto se razvijaju
  • forenzično računovodstvo vs eksterna i interna revizija
  • znanja i vještine forenzičara

Radionica je namijenjena:

  • poreznim savjetnicima
  • voditeljima financija i računovodstva
  • vlasnicima trgovačkih društava i knjigovodstvenih servisa
  • svima koji u forenzičnom računovodstvu vide svoju profesionalnu budućnost
  • svima koji donose odluke na temelju informacija iz računovodstva
  • svima koji žele o računovodstvu znati više

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kontroling novčanog tijeka uz rad na računalima

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kontroling novčanog tijeka uz rad na računalima

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 23.9.2021.

Svi znamo da je zadatak kontrolinga otkriti skriveno. Kako da kontroling prepozna nadolazeće poremećaje u poslovanju, a na koje mu ukazuju poremećaji novčanog tijeka? Radom u kontrolingu često sam se susretala sa situacijama u kojima je poduzeće imalo odličan rezultat u računu dobiti i gubitka, čak je imalo i novaca na žiro računu, ali rijetko kad su na vrijeme uočili poremećaje na koje ih je upozoravao izvještaj o novčanom tijeku. Čak štoviše, nikada nisu sastavili izvještaj o novčanom tijeku, a kamoli proveli kontroling i postavili KPI novčanog tijeka. Želite li naučiti kako se to radi? Dođite na našu radionicu u 25. rujna (srijeda) u Zagrebu i ponesite računala. Ako ne možete doći u Zagreb, ništa zato, možete ostati u toplini svog doma i poslušati radionicu preko aplikacije GoToMeeting. Ako ne možete niti to, preuzmite našu besplatnu e-knjigu “Gdje je nestao cash? Možda u gapu!” i dođite na radionicu nekom drugom prilikom.

Iz radionice izdvajamo:

  • račun dobiti i gubitka VS izvještaj o novčanom tijeku
  • KPI računa dobiti i gubitka VS KPI izvještaja o novčanom tijeku
  • dobri rezultati, visoka razina novca na žiro računu, a poremećaj u poslovanju
  • kako izvještaj o novčanom tijeku ukazuje na poremećaje
  • kako izvještaj o novčanom tijeku ukazuje na precjenjene prihode
  • postavljanje KPI na temelju novčanog tijeka
  • tehnike smanjenja Cash Gap-a
  • koeficijent nenaplativosti i njegov utjecaj na novčani tijek – primjer iz prakse
  • koliko na novčani tijek utječu kamate na koje pristajemo i one na koje nismo pristali? – studij slučaja
  • utjecaj Overheada na operativni novčani tijek?
  • utjecaj rabata i sconta na povećanje prihoda i smanjenje novčanog tijeka – studij slučaja cost – benefit analiza

PRAKTIČAN RAD – sastavljanje novčanog tijeka i postavljanje KPI (na dva primjera i na računalima) obuhvaća:

  • pozajmice vlasnika
  • otkup udjela
  • prodaja financijske imovine klasificirane za trgovanje
  • plaćanje financijskog najma
  • naplatu štete od osiguranja
  • plaćanje PDV-a
  • prodaju dugotrajne imovine
  • naplatu od korištenja autorskih prava
  • plaćanje obveze prema dobavljačima
  • naplatu potraživanja od kupaca
  • isplatu dividende vlasnicima
  • isplatu neto plaća
  • povrat kratkoročne pozajmice
  • podmirenje obveze za porez na dohodak
  • i još mnogo toga

Radionica je namijenjena:

  • upravi društva
  • izvršnim menadžerima
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • menadžerima kontrolinga
  • menadžerima financija i računovodstva
  • svima u odjelima poduzeća čiji je zadatak optimizirati novčane tokove
  • svima koji rade na operativnim financijsko-računovodstvenim poslovima, a željeli bi znati više

ZATRAŽITE DETALJNIJE INFORMACIJE O PROGRAMU, te preuzmite i e-članak 
Gdje je nestao cash? Možda u gapu! koji je za Vas napisala dr. sc. Andreja Švigir

Računovodstvo i kontroling proizvodnje

JEDNODNEVNA EDUKACIJA

Računovodstvo i kontroling proizvodnje

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sata
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir
Daria Popović

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 31.3.2020.

Najsretnijem polazniku dajemo analizu kalkulacije i smjernice za daljnje unaprjeđenje. 

Radionicu vode: dr.sc. Andreja Švigir i Daria Popović, direktorica kontrolinga u poduzeću Kanaan (Kanaan je jedno od najuspješnijih proizvodnih poduzeća i hrvatskih izvoznika)

Niste sigurni u ispravnost kalkulacije i cijenu koštanja svojih proizvoda?
Niste sigurni u kvalitetu metode obračuna koju primjenjujete?
Ne znate gdje su zone neefikasnost – jesu li u radu, aktivnostima, nekom indirektnom trošku, iskorištenju kapaciteta, zastarjeloj tehnologiji, krivulji iskustva?
Zbog nekvalitetne ili netočne kalkulacije niste sigurni u profitabilnosti proizvoda?
Zbog nekvalitetne ili netočne kalulacije imate nesigurnost u kreiranju planova?
Zbog nekvalitetne ili netočne kalkulacije niste u mogućnosti postaviti KPI u proizvodnji?

Polaznici će raditi na primjerima iz prakse.

Bogato iskustvo voditeljice radionice u uvođenju kontrolinga u proizvodnim poduzećima osigurava kvalitetu radionice. Broj mjesta je ograničen.

Teme radionice:

  • Računovodstveni obračun troškova proizvodnje uz primjenu MSFI/HSFI
  • Računovodstveni VS kontrolerski pristup kalkulaciji u proizvodnji
  • Kategorizacija troškova unutar kalkulacije (direktni/indirektni, fiksni/varijabilni)
  • Ključevi za raspored indirektnih troškova
  • Ovisnost troškova o zaposlenosti i iskorištenju kapacitete
  • Troškovi kalkulacije po potpunim stvarnim troškovima
  • Troškovi kalkulacije po planskim cijenama
  • Apsorpcijski vs varijabilni pristup kalkulaciji
  • Praćenje troškova kalkulacije prema aktivnostima (ABC) metoda
  • Raspored troškova prema procesima proizvodnje
  • Izračun doprinosa pokriću/kontribucijske marže proizvoda
  • Izračun cijene sata u proizvodnji
  • Izračun doprinosa pokriću/kontribucijske marže na razini EBITDA
  • Utjecaj ulazne cijene na cijenu koštanja
  • Utjecaj iskorištenja kapacitete na cijenu koštanja
  • Utjecaj ekonomije razmjera na cijenu koštanja
  • Utjecaj krivulje iskustva na cijenu koštanja
  • Najčešće greške kalkulacije – primjeri pogrešnog dodjeljivanja troškova na proizvode
  • Ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) u proizvodnji
  • Izvještavanje iz kontrolinga – područje proizvodnje

Radionica je namijenjena:

  • upravi društva i svima koji rade na poslovima upravljanja poduzećem
  • voditeljima proizvodnje i menadžerima uključenima u proizvodni proces
  • voditeljima odjela upravljanja kvalitetom
  • voditeljima kontrolinga
  • voditeljima financija i računovodstva
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga
  • svima koji rade na poslovima financija i računovodstva
  • svima koji rade u okviru procesa proizvodnje

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.