Komunikacija i osobnost kontrolera

JEDNODNEVNA RADIONICA

Komunikacija i osobnost kontrolera

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
  4. Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 15.12.2017.

Odgovore na ova i druga pitanja dobit ćete upotrebom novog alata na tržištu – INSPIRE CONDUCT.

Svi polaznici treninga će nakon ispinjavanja upitnika INSPIRE CONDUCT dobiti osobni izvještaj o:

  • svojim glavnim karakteristikama
  • voditeljskim sposobnostima (delegiranje, provođenje, paniranje,kontroliranje ,vodstvo i sl.)
  • sklonostima ponašanja na radnom mjestu, uklapanju u tim
  • savjetima kako inspirirati tim i kako najbolje raditi u timu
  • predispozicijama za sagorjevanje u poslu
  • umijeću upravljanja konfliktima

Polaznici će osvijestiti razloge nastajanja konflikata u timu i načine na koje ih mogu najlakše riješiti.
 

Iz edukacije izdvajamo:

  • kako kontroleri komuniciraju
  • kontroleri kao donositelji loših vijesti
  • jesmo li spremni slušati ili namećemo svoja razmišljanja
  • prepoznajete li osobne zapreke u komuniciranju?
  • pogrešne informacije – noćna mora kontrolera – mora li biti tako?
  • na koji način samopoštovanje i samopouzdanje utječu na komunikacijski proces?
  • tko sam ja? koliko vrijedim? koliko vrijede drugi?
  • koji su moji talenti, moji potencijali i mogućnosti razvoja?
  • koji su moji unutarnji motivi i kako me pokreću u radu?
  • kakve su moje predispozicije za rukovodeće funkcije?
  • zašto se s nekim ljudima bolje razumijem, a s nekima ne?
  • kako se bolje prilagoditi drugim ljudima i bolje komunicirati s različitim vrstama osoba?
  • kako prilagoditi svoj riječnik, način ponašanja, prezentaciju i sl. članovima svoga tima?
  • kako najbolje motivirati sebe, ali i članove svog tima?
  • kontrolerski sastanak je timski rad – vjerujem li timu i kako mu doprinosim svojim znanjem, osobnošću i komunikacijom
  • kada i koji komunikacijski model treba odabrati da bi komunikacija bila uspješna?
  • žene VS muškarci kontroleri – kako komuniciraju žene, a kako muškarci?
  • individualna i grupna vježba: vjerujete li u mitove o komunikaciji?
  • studij slučaja: kako stvarati uspješan tim na osnovu karakteristika ličnosti?

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Primjena excela u kontrolingu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Primjena excela u kontrolingu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.4.2018.

Alati za brži i efikasniji rad

  • rad s tablicama i validacija unosa
  • izrada grafikona i uvjetno formatiranje

Trikovi za Pivot tablice i grafikone

  • višedimenzionalna analiza podataka
  • dodavanje polja, pivotiranje, filtriranje, sortiranje i agregacija
  • tablične kalkulacije i PIVOT grafikoni

Analiza podataka

  • „što ako“ analize
  • analize osjetljivosti
  • scenario analize
  • analiza podataka pomoću Analysis Toolpak-a
  • optimizacija pomoću Solver-a

Trikovi naprednih funkcionalnosti

  • matrične funkcije – nemoguće kalkulaciju su ipak moguće
  • makro naredbe
  • uvod u VBA – Visual Basic for Applications
  • novosti u Excelu 2017

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Suvremenom nabavom do cash-a i profita

JEDNODNEVNA RADIONICA

Suvremenom nabavom do cash-a i profita

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2.  2. veljače (petak): 8:30 – 14:30 sati i 14. veljače (srijeda): 8:30 – 14:30 sat
  3. Cijena / 530,89 € + PDV
dr. sc. Andreja Švigir
mag. oec., mag.int.rel. et dipl. Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.2.2018.

Kroz radionicu vas vode: Mr.sc. Andreja Švigir i Helena Popović Petrušić, mag. međ. odnosa i struč.spec.oec.

Igra nabave – pobjedničke strategije i tehnike za profesionalce

Usavršite svoje kompetencije

I. Modul – Nabavom do konkurentnosti u 7 koraka

2. veljače (petak), 8:30 – 14:30 (7 nastavnih sati)

  • Postavite ciljeve nabave
  • Razvijte indikatore uspješnosti nabave
  • Nabavljajte vrijednost
  • Upravljajte mrežom dobavljača
  • Definirajte strategije nabave
  • Vodite e nabavu
  • Snižavajte cijene putem e aukcija
  • Suvremeno upravljajte nabavom

II. Modul – Funkcija nabave u upravljanju i optimizaciji zaliha

14. veljače (srijeda), 9:00 – 14:30 (7 nastavnih sati)

  • Izazovite izazove u upravljanju zalihama
  • Koristite EOQ model, ABC i XYZ analizu
  • Smanjite troškove i oslobodite CASH
  • Uskladite novčani tijek
  • What if analize u nabavi
  • Upravljanje dobavljačima  kategorizacija i vrednovanje

ZAŠTO?

Prema provedenim istraživanjima, društva koja primjenjuju tehnike i instrumente suvremene nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja.

Optimalnim upravljanjem zalihama oslobađate CASH i utječete na rezultate poslovanja.

Što ćete moći nakon radionice?

  • definirati ciljeve nabave i pokazatelje uspješnosti,
  • samostalno analizirati svoju potrošnju, odrediti i vrednovati potencijale za uštede
  • odrediti nabavnu strategiju
  • oblikovati pomoćne i potporne procese s ciljem iskorištavanja potencijala koncepta suvremen nabave
  • vrednovati potencijale softverskih alata za e nabavu
  • implementirati koncept u svojoj organizaciji
  • optimizirati zalihe i povećati učinkovitost poslovanja

Radionica je namijenjena:

  • Upravi društva
  • Direktorima ili voditeljima nabave
  • Menadžerima koji rade na poslovima plana I analize
  • Zaposlenicima koji rade na operativnim poslovima nabave
  • Voditeljima kontrolinga

Svaki polaznik dobiva Altiusov certifikat.

Termin održavanja:

I. modul: 2. veljače 2018. (petak) u 08:30

II. modul: 14. veljače 2018. (srijeda) u 08:30 sati
 

Cijena radionice: 2.000,00 kn po modulu + PDV

Trajanje pojedinog modula: 1 dan – 7 nastavnih sati

Mogućnost prijave na jedan dan radionice ili oba dana

za sva dodatna pitanja, javite nam se putem maila info@altius.hr ili

na broj telefona 01/4852-762

Adresa održavanja edukacije:

Altius savjetovanje d.o.o., Domjanićeva 25, Zagreb

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Uvođenje kontrolinga u upravljanje ljekarnom

JEDNODNEVNA RADIONICA

Uvođenje kontrolinga u upravljanje ljekarnom

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 5 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
mr. sc. Igor Kaluđer

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.3.2018.

Pronađimo najbolji lijek… za sebe!

Osim stručnog znanja, ljekarnici danas nužno moraju poznavati i menadžerske vještine. Samo na taj način mogu uspješno voditi ljekarne, ali i razvijati karijeru. Danas je voditelj ljekarne i menadžer koji vlada stručnim znanjima i kompetencijama. Međunarodna federacija farmaceuta (FIP, International Pharmaceutical Federation) posljednjih godina s posebnom pozornošću razvija programe za evaluaciju i razvoj kompetencija u ljekarništvu, kao i edukacijske modele koji omogućavaju porast kompetencija.
 

PRONAĐIMO ZAJEDNO ODGOVORE NA SLJEDEĆA PITANJA?

  • kako marketinški pozicionirati ljekarnu
  • kako prepoznati i zadovoljiti potrebe klijenata/pacijenata i unaprijediti prodaju
  • kako unaprijediti poslovne procese unutar organizacije
  • kako uspješno voditi tim
  • kako upravljati i donositi odluke na temelju financijskih pokazatelja
  • kako pratiti rentabilnost, koeficijent obrtaja, neto maržu profita i ono što utječe na njih
  • kako unaprjediti kvalitetu komunikacije – ljekarnik/klijent

Iz programa izdvajamo:

LJEKARNIČKE KOMPETENCIJE I STANDARDI

  • uloga i zadaci voditelja ljekarne
  • kompetencije ljekarnika – struka i liječnička skrb
  • globalni standardi evaluacije i razvoj kompetencija u hrvatskom ljekarništvu

UVOĐENJE KONTROLINGA U LJEKARNIČKU STRUKU

  • prodaja i marketing u funkciji uspješnijih prodajnih rezultata – zašto nam je teško prodati ono na čemu zarađujemo
  • upravljanje zalihama i nabavom – znamo li što je koeficijent obrtaja i u kakvom je odnosu s ostalim pokazateljima uspješnog poslovanja
  • znamo da koeficijent obrtaja mora biti veći. A znamo li što u poslovanju moramo unaprijediti kako bismo ostvarili taj cilj?
  • želite li naučiti korist BCG matrice – kako ju kreirati, kako pročitati i kako na temelju nje odlučivati
  • upravljanje troškovima vlastite proizvodnje pripravaka i kozmetičkih proizvoda

UPRAVLJANJE LJEKARNOM

  • poslovno-menadžerski profil ljekarnika kao zdravstvenog profesionalca u ljekarničkom biznisu
  • što znači biti uspješan menadžer zdravstvene ustanove ili ljekarničkog lanca?
  • komunikacija ljekarnika s korisnicima – prijenos podataka, informacija ili puno više
  • komunikacijski proces – netko govori, netko sluša; tko čuje?
  • kako čujemo kad nas boli ili se bojimo
  • stres i komunikacija

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima i voditeljima ljekarne
  • magistrima farmacije
  • farmaceutskim tehničarima
  • farmaceutskim poduzećima
  • proizvođačima lijekova
  • zastupnicima proizvođača lijekova

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Statistika u službi kontrolinga – analiza i predviđanje poslovanja

JEDNODNEVNA RADIONICA

Statistika u službi kontrolinga – analiza i predviđanje poslovanja

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 5 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
mr. sc. Igor Kaluđer

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 3.5.2018.

Iz edukacije izdvajamo:

statistika i odlučivanje

  • statistika kao potpora odlučivanju
  • područja primjene
  • trendovi u poslovnoj statistici
  • osnovni pojmovi statistike
  • alati za statističku analizu
  • uvoz i grupiranje podataka
  • vizualizacija i eksplorativna analiza
  • vizualizacija za potrebe izvještavanja
  • vizualizacija i eksplorativna analiza podataka na primjeru analize prodaje

deskriptivna statistika na primjeru analize profitabilnosti

  • centralna tendencija
  • disperzija, asimetrija, zaobljenost

regresija i korelacija na primjeru analize rizičnosti kupaca

  • korelacijska analiza
  • dijagram rasipanja
  • priprema podataka za regresijsku analizu
  • regresijski modeli
  • analiza kvalitete modela

analiza vremenskih serija i prognoziranje na primjeru prognoziranja prodaje i troškova

  • komponente vremenske serije
  • kvalitativne metode
  • kauzalne i naivne metode
  • trend modeli
  • autoregresija
  • prognoziranje regresijskim modelom
  • prognostičke greške

 

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kontroling zaliha i menadžment u logistici i skladištu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kontroling zaliha i menadžment u logistici i skladištu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
Andreja Švigir
prof. Koraljka Skoko Hubej

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 11.5.2018.

Rad u grupama na praktičnim primjerima
Samostalan rad uz interpretaciju
Rad na računalima


Molimo da sa sobom ponesete svoja prijenosna računala!

Kontroling zaliha
  • razmišljate o količini zaliha koja vam se nalazi na skladištu i niste sigurni kako ju optimizirati
  • ne uspijevate troškove zaliha, skladišta i logistike „držati pod kontrolom“… jednostavno rastu brže od prihoda
  • troškovi prodaje (prijevoz, prepakiranje, ambalaža) dodatno opterećuju troškove zaliha
  • niste sigurni kako ostvariti uštede u poslovanju, povećati produktivnost i ostvariti veću dobit poduzeća?
  • zalihe nedovršene proizvodnje konstantno rastu – slučajno ili namjerno?
  • želite kreirati „what if“ analizu zaliha, ali do sada niste u tome uspjeli jer obuhvaća previše pitanja i scenarija – analiza slučaja
  • niste sigurni kako napraviti ABC/XYZ analizu zaliha, a bez nje ne znate u kojem pravcu krenuti
  • želite kreirati izvještaj o zalihama na jednoj stranici, ali niste sigurni što u izvještaj staviti
  • nikako ne uspijevate ostvariti značajne uštede na zalihama, povećati produktivnost i ostvariti veću dobit poduzeća
  • razmišljate o jednostavnijem procesu planiranja zaliha i primjeni kvantitativnih metoda koje su jednostavne i za razumjeti i za primijeniti
  • razmišljate o primjeni excela kao sustava potpore za odlučivanje

Ne propustite ovu praktičnu radionicu – uvjerite se i vi da možete smanjiti zalihe!

Kontroling zaliha

Na radionici ćete doznati:

  • kakav je odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • zalihe u računu dobiti i gubitka vs zalihe u bilanci
  • kada priznati troškove zaliha i u kojoj vrijednosti
  • znamo li kako formirati nabavnu vrijednost robe: koje troškove treba uključiti u nabavnu vrijednost zaliha – primjena MSFI/HSFI
  • studiji slučaja:
    • formiranje vrijednosti zaliha po trošku nabave u djelatnosti trgovine s knjiženjima
    • formiranje vrijednosti zaliha proizvodnje s knjiženjima – planska cijena i konto odstupanja zalihe pružatelja usluga s knjiženjima
  • što znači vrednovanje zaliha po neto vrijednosti koja se može realizirati
  • kako usporediti rezultate dobivene primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha – različite metode – različita dobit
  • KO po grupama proizvoda te njegov utjecaj na rentabilnost
  • što je BGC matrica proizvoda – instrument za upravljanje zalihama
  • kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
  • što je „cash gap“ i kako ga izračunati?
  • kako izračunati minimalne, maksimalne i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu – novac
  • osnove modela linearnog programiranja pri određivanju minimuma ili maksimuma funkcije cilja (simpleks metoda, problem transporta, problem asignacije
  • široka primjena linearnog programiranja u velikom broju problema odlučivanja
  • optimizacija primjenom Solvera kao ugrađenog alata MS Excela
  • izrada primjera određivanja optimalnog rasporeda transporta i distribucije proizvoda i roba više distributivnih centara na više prodajnih mjesta u cilju minimizacije troškova korištenjem MS Excela (problem transporta)
  • izrada primjera određivanja najpovoljnijeg rasporeda radnika na radnim zadacima, kako bi zadaci bili obavljeni u najkraćem mogućem vremenu, u cilju minimiziranja troškova rada korištenjem MS Excela

Radionica je baš za vas jer ste:

  • član uprave
  • voditelj logistike
  • voditelj skladišta
  • voditelj nabave
  • voditelj prodaje
  • vlasnik malog društva koji želi poboljšati upravljanje zalihama i logistiku
  • zainteresirani za znanja iz područja upravljanja zalihama i logistike

I želite imati baš ovakav izvještaj na jednoj stranici:

Kontroling zaliha

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Analiza i upravljanje zalihama

JEDNODNEVNA RADIONICA

Analiza i upravljanje zalihama

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 18.5.2018.

Zalihe su često kamen oko vrata mnogima koji imaju poteškoća s njihovim upravljanjem. Zašto se baviti zalihama? Dovoljan razlog zasigurno je podatak da u ukupnim troškovima koje poduzeće generira, zalihe zauzimaju visoki postotak udjela. Stoga je danas jedan od temeljnih menadžerskih zadataka udovoljiti suvremenim zahtjevima koji se odnose na smanjenje razine zaliha, visoku fleksibilnost, bržu isporuku te niže troškove. Ako želite naučiti kako upravljati zalihama te kako primjenjivati formule i alate prilikom izračuna optimalnih količina zaliha koje neće opteretiti vaše poslovanje, već ga potaknuti, dođite na radionicu 18. svibnja (petak) u Zagrebu.

Iz edukacije izdvajamo:

  • zalihe i njihov utjecaj na profitabilnost poslovanja
  • upravljanje zalihama i optimizacija bilančne pozicije zaliha: “uljepšavanje bilančne strukture i rezultata poslovanja”
  • KO po grupama proizvoda te njegov utjecaj na rentabilnost
  • BGC matrica proizvoda – instrument za upravljanje zalihama
  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
  • Izrada plana zaliha s obzirom na intenzitet potrošnje, odstupanja od potrošnje i očekivanu razinu poslovnih aktivnosti
  • Optimizacija procesa naručivanja, troškova naručivanja i upravljanja zalihama
  • Modeli za upravljanje zalihama i nabavom (ABC/XYZ, EOQ, JIT)
  • što je «cash gap» i kako ga izračunati?
  • kako izračunati min., max. i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu – novac

Edukacija je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji upravljaju cjelokupnim poslovanjem društva
  • menadžerima logistike
  • menadžerima nabave i prodaje
  • voditeljima kontrolinga
  • svima onima koji se žele obrazovati iz područja upravljanja zalihama

Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Pivot tablice u Excelu: od početnika do naprednog korisnika

JEDNODNEVNA RADIONICA

Pivot tablice u Excelu: od početnika do naprednog korisnika

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 28.2.2019.

Pivot tablice su najmoćniji alat u Excel za analizu podataka i njihovo poznavanje. Ispravnom upotrebom pivot tablica stječemo puno dublji uvid u poslovne probleme i to na neusporedivo brži način. Cilj radionice je upoznati polaznike sa svim bitnim funkcionalnostima pivot tablica: od osnova do naprednih funkcionalnosti. Potrebno predznanje za pohađanje seminara su osnove rada u Excelu.

Iz radionice izdvajamo:

  • analiza poslovnih podataka
  • višedimenzionalna analiza podatka
  • uvod u pivot tablice
  • priprema podataka za analizu
  • izvori podataka
  • grupiranje podataka
  • sortiranje podataka
  • filtriranje podataka
  • formatiranje i uvjetno formatiranje
  • agregacijske funkcije
  • izračunata polja
  • izračunati članovi
  • tablične kalkulacije: postotak totala, razlika i postotna razlika u odnosu na odabrani period, running total, rang
  • pivot grafikoni

Radionica je namijenjena:

  • menadžerima i zaposlenicima u odjelima kontrolinga
  • menadžerima i zaposlenicima u odjelima financija i računovodstva
  • voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • svima koji se svakodnevno susreću s modeliranjem u MS Excelu
     

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Njezino veličanstvo EBITDA

JEDNODNEVNA RADIONICA

Njezino veličanstvo EBITDA

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 15.11.2018.

Njezino veličanstvo EBITDA!

Na radionici ćemo analizirati hrvatska i inozemna poduzeća

Polaznici će dobiti zadatke i studije slučaja na kojima će raditi

Menadžment često traži taj jedan čarobni pokazatelj, mjeru, razinu profitabilnosti koja bi im pokazala koliko su uspješni. Na profitabilnost ne gledaju isto vlasnici, menadžeri, zaposlenici, banke ili pak kupci i dobavljači. Svatko od njih ima svoj kut gledanja na uspješnost našeg poduzeća. Razne razine profitabilnosti (kontribucijski računi uspješnosti)  u sebi sadrže razne kvalitetne informacije, ali i zamke. EBITDA razina je jedna od njih. Što u sebi krije ova toliko promatrana veličina, saznajte na našoj radionici   15. studenoga (četvrtak) u Zagrebu.

Iz radionice izdvajamo:

  • obrasci izračunavanja veličine EBITDA
  • modeli izračunavanja EBITDA
  • uključivanje zarade od povezanih poduzeća u EBITDA
  • EBITDA i troškovi unamljene imovine
  • EBITDA i troškovi restrukturiranja
  • EBITDA i korekcija novčanih tokova
  • EBITDA i troškovi istraživanja i razvoja
  • EBITDA I CAPEX
  • odnos EBITDA i kamata
  • odnos EBITDA i zaduživanja
  • vrijednost poduzeća i EBITDA
  • utvrđivanje fer vrijednosti i EBITDA
  • OPEX vs CAPEX
  • EBITDA vs EBIT
  • EBITDA  vs EBITDAX
  • EBITDA vs “više” razine kontribucije
  • EBITDA i manipulacije


Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima 
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje koji sudjeluju u stvaranju EBITDA
  • voditeljima financija i računovodstva

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

STORY TELLING – Projekcija poslovnog i poreznog rezultata

JEDNODNEVNA RADIONICA

STORY TELLING – Projekcija poslovnog i poreznog rezultata

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 6 sati + rasprava
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 29.11.2018.

Rad na jednom praktičnom primjeru
Rad na računalu

 

Jeste li znali?

  • da samo 10% poduzeća radi projekcije poslovnog i poreznog rezultata
  • da gotovo 75% imovine ostaje neiskorišteno
  • da oko 40% kapaciteta (radni učinak ljudi i strojeva) sustavno propada
  • da je 30% stvorenih troškova nepotrebno nastalo
  • da postoji 6 pokazatelja u poslovanju koji ukazuju na rane poremećaje
  • da se projekcijom poslovnog i poreznog rezultata postavljaju jasni ciljevi i zadaci
  • da projekcijom poslovnog i poreznog rezultata GRADIMO BUSINESS STORY TELLING

Na radionici ćete doznati:

  • Tradicionalno mjerenje rezultata poslovanja – 7 jasnih znakova koji ukazuju na potrebu za promjenom u poslovanju
  • Ograničenja financijskog mjerenja – kako „pronaći“ skrivene vrijednosti u poduzeću
  • Kreiranje novog sustava mjerenja učinka – rad pomoću tehnike mind mappinga
  • Važnost kuta iz kojeg gledamo – PLAN RAZVOJA MODELA PROJEKCIJE poslovnog i poreznog rezultata
  • Izrada strateške i operativne MAPE promjena
  • FINANCIJSKE MJERE koje postavljamo kao CILJ – POLAZNICI RADE NA STUDIJU SLUČAJA
  • STORY TELLING – Radni list ciljanih vrijednosti RAD NA STUDIJU SLUČAJA
  • Polaznici će dobiti financijske izvještaje poduzeća s osnovnim bilješkama
  • Individualno će raditi na primjeru i ciljanom rezultatu poslovanja
  • Učinci se provode na svim područjima poslovanja (imovina, obveze, kapital, prihodi i rashodi)
  • Po završetku zadatka uspoređivat ćemo rješenja i odabrati najbolje
  • Polaznicima će bit prezentiran jedan slučaj projekcije poslovnog i poreznog rezultata

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Uvođenje financijskog kontrolinga u zdravstvene ustanove i poliklinike

JEDNODNEVNA RADIONICA

Uvođenje financijskog kontrolinga u zdravstvene ustanove i poliklinike

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 6 sati + rasprava
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
  4. Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
Andreja Švigir
Josip Penavić dipl. ing. el.

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 30.11.2018.

Ne propustite ovu jedinstvenu radionicu koja je temeljena na iskustvu dr.sc. Andreje Švigir u uvođenju kontrolinga u zdravstvenu djelatnost.

Posljednji projekt bio je u Poliklinici Gramamed, što su rekli o projektu:

Na uvođenje kontrolinga u našu polikliniku nas je motivirala želja za unapređenjem poslovanja i bolja kontrola financijskog poslovanja, širenje tržišta i bolje pozicioniranje na tržištu. Koristi koje smo imali nakon uvođenja kontrolinga odnosile su se na unaprjeđenja poslovanja, bolju viziju kojim smjerom voditi poslovanje, proaktivno komuniciranje s postojećim i potencijalnim klijentima, usmjeravanje prodaje profitabilnim kupcima i proizvodima. Gospođa Švigir koja nas je vodila kroz projekt ima nadasve profesionalan pristup a opet dovoljno opušten. Na taj način smo bili sposobni sa što manje otpora prihvatiti promjene.

Branimira Pašalić, vlasnica poliklinike
Gramamed d.o.o. poliklinika fizikalne medicine

Kontroling je učinkoviti instrument upravljanja, pa su njegovo uvođenje i razvoj u zdravstvenoj  djelatnosti i poliklinikama od neophodne važnosti za uspješno i profitabilno poslovanje. Današanje poslovanje u svojoj je glavnini usmjereno što većem prometu i prodaji te se rijetko posvećujemo kvalitetnom upravljanju troškovima. Istu sudbinu dijeli i zdravstveni sektor. Posljedice su sve veći prometi i sve manja dobit. Stoga je zadatak ove radionice ukazati na načine koji nam pomažu da kvalitetno upravljamo troškovima te podižemo profitabilnost svakog segmenta svog rada. Jednako tako na radionici ćemo naučiti kako kreirati kvalitetne izvještaje koji ukazuju na rane poremećaje u poslovanju. Pridružite nam se na radionici 30. studenoga (petak) u Zagrebu i unaprjedite svoje poslovanje.

Iz radionice izdvajamo:

  • specifičnosti menadžmenta u zdravstvenom sektoru
  • change menadžment i uvođenje promjena prema modelu “Orange Frog”
  • rad s ljudima vs rad s novcem – specifičnosti zdravstvenog sektora i poliklinika
  • kreiranje organizacije prema centrima odgovornosti i nositeljima troškova
  • kreiranje sustava upravljanja troškovima u zdravstvenoj djelatnosti i poliklinikama
  • kategorizacija i specifičnosti ponašanja troškova – direktni/indirektni, fiksni/varijabilni – PRAKTIČAN PRIMJER
  • alokacija indirektnih troškova – izbor i opravdanost izabranog alokacijskog ključa – PRAKTIČAN PRIMJER
  • kalkulacija zdravstvenih usluga (Activity Based Costing – ABC metoda) – STUDIJ SLUČAJA
  • modeli upravljanja troškovima – predvorje kontrolinga
  • izgradnja sustava izvještavanja za zdravstvene ustanove i poliklinike – PRAKTIČAN PRIMJER
  • Kontribucijski računi uspješnosti (na čemu zarađujemo, a na čemu gubimo) zdravstvenih ustanova i poliklinika – PRAKTIČAN PRIMJER
  • poslovna poluga i marginalni troškovi u službi upravljanja rezultatom poslovanja
  • nabava u zdravstvenoj djelatnosti – kako stvoriti uštede?  
     

Radionica je namijenjena:

  • menadžerima zdravstvenih djelatnosti
  • vlasnicima poliklinika
  • voditeljima financija i računovodstva zdravstevnih djelatnosti i poliklinika

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

NOVOSTI – Praćenje i upravljanje troškovima u komunalnim društvima

JEDNODNEVNA RADIONICA

NOVOSTI – Praćenje i upravljanje troškovima u komunalnim društvima

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan – 6 sati + rasprava
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
  4. Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.12.2018.

NOVOSTI – Praćenje i upravljanje troškovima u komunalnim društvima 

U Narodnim novinama 68/18 od 27.7.2018., objavljen je Zakon o komunalnom gospodarstvu koji propisuje da trgovačko društvo koje uz povjerenu komunalnu djelatnost obavlja i drugu djelatnost od općeg interesa i/ili tržišnu gospodarsku djelatnost mora računovodstvene poslove za te djelatnosti obavljati odvojeno. Međutim, zakon ne propisuje KAKO to učiniti. Radi se o praćenju troškova prema nositeljima troška koji zahtjevaju potpuno drugačije strukturiranje računovodstvenog sustava. Ono se u ovom segmentu polako, ali sigurno počinje okretati prema upravljačkom računovodstvu, odnosno kontrolingu.

Pridružite nam se na radionici 14. prosinca (petak) u Zagrebu i saznajte kako postaviti računovodstveni sustav sukladno novim propisima. Kroz radionicu Vas vodi dr. sc. Andreja Švigir.
Naše reference možete pogledati ovdje: https://www.altius.hr/kontroling/iskustva-nasih-korisnika.

Iz radionice izdvajamo:

  • podjela i računovodstveno praćenje komunalne djelatnosti
  • kreiranje troškovnog računovodstva sukladno odredbama Zakona o komunalnom gospodarstvu
  • definiranje organizacije prema centrima odgovornosti i nositeljima troškova
  • raspored troškova sukladno Zakonu o komunalnom gospodarstvu
  • kategorizacija i specifičnosti ponašanja troškova – direktni/indirektni, fiksni/varijbilni – PRAKTIČAN PRIMJER
  • alokacija indirektnih troškova – izbor i opravdanost izabranog alokacijskog ključa – PRAKTIČAN PRIMJER
  • kalkulacija komunalnih usluga (Activity Based Costing – ABC metoda) – STUDIJ SLUČAJA
  • troškovno računovodstvo – predvorje kontrolinga
  • izgradnja sustava izvještavanja za komunalna društva – PRAKTIČAN PRIMJER
  • kontribucijski računi uspješnosti komunalne djelatnosti– primjena troškovnih tehnika i metoda – PRAKTIČAN PRIMJER
  • poslovna poluga i marginalni troškovi u službi upravljanja rezultatom poslovanja
  • primjena MRS-a 20 – računovodstvo državnih potpora (SPECIFIČNOSTI kapitalnog i dobitnog pristupa)

Radionica je namijenjena:

  • voditeljima financija i računovodstva komunalnih poduzeća
  • voditeljima financijsko-računovodstvenih servisa
  • poreznim savjetnicima 

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kontroling troškova – kako izračunati efikasnost rada i kako potaknuti ljude na odlučivanje

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kontroling troškova – kako izračunati efikasnost rada i kako potaknuti ljude na odlučivanje

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
  4. Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 3.6.2019.

Rad u grupama na praktičnim primjerima
Samostalan rad uz interpretaciju
Donošenje odluka prema mapi posljedica
Igra „dva klana“

– razmišljate o paradoksima karakterističnim za ponašanje troškova
– ne uspijevate troškove „držati pod kontrolom“… jednostavno – rastu brže od prihoda
– pitate se kako izračunati granični trošak
– niste sigurni koji troškovni model (varijabilni, ABC, ciljani, životnog vijeka) primijeniti na području kalkulacije, a koji na nižim razinama kontribucije
– pitate se koji model primijeniti kod obračuna škarta (zanemarivanja vs posebnog elementa troška)
– niste sigurni kako kreirati „tablice troškova“
– želite kreirati „what if“ analizu troškova, ali do sada niste u tome uspjeli – analiza slučaja može obuhvatiti sljedeća pitanja i scenarije na trenutni rezultat:
1.) voditelj proizvodnje misli da bi proizvod 1 trebalo kupovati, a ne proizvoditi. Predlaže dobavljača koji mu može isporučiti proizvod po cijeni od 320 kn/t, ako se nabavi količina od 2000 do 3000 komada. Drugi proizvodi koji zadovoljavaju traženu kvalitetu se ne mogu naći na tržištu.
2.) kontroler misli da treba ukinuti proizvodnju proizvoda 4 i prihvaća povećanje proizvodnje proizvoda 3 za tri puta i proizvoda 2 za 500 komada. Provizije za prodaju proizvoda 3 treba također povećati na 15 kn/t.


  • pitate se kako kod odlučivanja o troškovima koristiti CVP analizu

  • niste sigurni kako izračunati efikasnost rada i jesu li troškovi rada fiksni ili varijabilni troškovi
  • previše vremena trošite na pronalaženje ključeva za raspored indirektnih troškova – pitate se je li to zaista potrebno
  • razmišljate o ABC pristupu kod pružanja usluga, ali vas brinu reakcije
  • niste sigurni kako pratiti kapitalne izdatke i kada se ulaganja počinju efektuirati
  • želite ljude poticati na odlučivanje i upravljanje troškovima vlastitih centara odgovornosti, ali niste sigurni u model koji pritom treba primijeniti

Iz radionice izdvajamo:

  • koja je uloga troškova u poslovanju i kako ih klasificirati
  • podaci o troškovima neophodni za menadžersko izvještavanje
  • posebnosti direktnih i indirektnih troškova
  • posebnosti fiksnih i varijabilnih troškova
  • indirektni troškovi i “ključevi” njihove raspodjele
  • granični troškovi – na što upozoravaju
  • posebnosti praćenja troškova uprave i prodaje uz karakteristične troškovne modele
  • kako rasporediti troškove iz neproizvodnih u proizvodne odjele
  • analiza točke pokrića, planiranje troškova, količine proizvodnje/prodaje i njihov utjecaj na dobit
  • utjecaj promjene razine aktivnosti na apsorpcijski i marginalni pristup troškovima
  • varijabilni vs apsorpcijski vs ABC pristup troškovima
  • posebnosti Kaplanovog pristupa troškovima
  • planiranje kapitalnih izdataka
  • računovodstvena stopa povrata ulaganja vs metoda interne stope rentabilnosti vs metoda neto sadašnje vrijednosti
  • koji su troškovi značajni za donošenje odluka i mjerenje uspješnosti poslovanja – relevantni vs irelevantni troškovi, diferencijalni ili inkrementalni troškovi
  • kako uspostaviti uspješan program za smanjenje troškova i kako u proces uključiti sve zaposlene – pristupi mjerenjima uspješnosti (povrat od ulaganja ROI – prednosti i nedostaci ove metode, procjena uspješnosti društva u cjelini, rezidualna dobit)

Radionica je namijenjena:

  • svima koji rade na poslovima kontrolinga
  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svim odjelima u poduzeću čiji je zadatak optimizirati troškove svog odjela

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kontroling u hotelijerstvu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kontroling u hotelijerstvu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
dr. sc. Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 1.2.2019.

Jeste li znali da u Hrvatskoj imamo 605 hotela. Njihovo poslovanje značajno doprinosi državnom proračunu naše zemlje. Učinimo poslovanje hotela još boljim. Kako? Uvođenjem i razvojem kontrolinga te kvalitetnim planiranjem poslovanja. Na radionici ćemo uz brojne praktične primjere učiniti vaše poslovanje još uspješnijim. Ne propustite se prijaviti.

Na radionici 1. veljače (petak) u Zagrebu naučimo kako koristiti alate kontrolinga u hotelijerstvu.

Iz radionice izdvajamo:

  • što je USALI i kome treba?
  • mjerenje poslovnog rezultata prema USALI
  • USALI metoda i budžet
  • prednosti i nedostaci USALI metode
  • analiza poslovanja hotelijera i postavljenje ciljeva pomoću Balanced Score Carda
  • kako primjenjivati metode analize (sustavi ranog upozorenja, ABC analize, pokazatelji i sustavi pokazatelja)
  • planiranje u hotelijerstvu (plan prihoda, troškova i organizacijskih jedinica -smještaj, hrana i piće, kadrovi, materijal, uprava, tekuće i investicijsko održavanje, marketing) – STUDIJ SLUČAJA
  • sustavi i metode obračuna troškova
  • sustav upravljanja ljudskim resursima u hotelijerstvu (kako mjeriti učinke?)
  • kontroling marketinga u hotelijerstvu – STUDIJ SLUČAJA
  • kreiranje sustava izvještavanja – STUDIJ SLUČAJA

Radionica je namijenjena:

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje hotela učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja hotelom
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji žele smanjiti neizvjesnost i rizike poslovanja hotela
  • odjelima u hotelu koji sudjeluju u izradi master plana hotela

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako postaviti KPI u zdravstvu?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako postaviti KPI u zdravstvu?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 200,00€ + PDV
dr. sc. Andreja Švigir
mag. oec., mag.int.rel. et dipl. Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 8.2.2019.

Ulaskom u Europsku uniju Republika Hrvatska je prihvatila obvezu neprestanog unaprjeđenja učinkovitosti javnog sektora. U tom smislu posebna pozornost je usmjerena na praćenje učinkovitosti u zdravstvenom sustavu. Jedan od načina da u tome budemo uspješni je uvođenje ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) u sustav rada zdravstevnih ustanova. Ovi pokazatelji su posebno usmjereni na pokazatelje učinkovitosti i pokazatelje kvalitete. Na koji način ih kreirati te kako ih pratiti i njima upravljati doznajte na našoj radionici koja će se održati 8. veljače (petak) u Zagrebu

Iz radionice izdvajamo:

  • upravljanje u javnom sektoru
  • novi javni menadžment
  • strateške matrice i upravljanje zdravstvenim sektorom
  • pokazatelji poslovanja (rentabilnost, profitabilnost, likvidnost, ekonomičnost i upravljanje troškovima) – STUDIJ SLUČAJA
  • sustavi pokazatelja ili kako upravljati putem financijskih modela – STUDIJ SLUČAJA
  • upravljanje sustavom nabave – rad na platformi PROMENA
  • postavljanje ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) – STUDIJ SLUČAJA
  • postavljanje pokazatelja kvalitete (QI) – STUDIJ SLUČAJA
  • ključni faktori uspjeha uvođenja financijskog kontrolinga u zdravstveni sustav – PRIMJER IZ PRAKSE
  • PRIKAZ ISTRAŽIVANJA – na koji način funkcija kontrolinga pomoću KPI utječe na smanjenje troškova i podizanje radne učinkovitosti
  • upravljanje nabavom medicinske opreme u smislu njezine nabave i rashodovanja
  • HZZO i vrednovanje ključnih financijskih pokazatelja
  • ključni pokazatelji uspješnosti
  • kreiranje zdravstvenih izvještaja


Radionica je namjenjena:

  • odgovornim osobama koje upravljaju zdravstvenim sustavom
  • menadžerima u zdravstvenom sustavu
  • menadžerima financijsko-računovodstvenih sektora unutar zdravstvenog sustava


Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

CHANGE MANAGEMENT I KONTROLING – izazovi transformacije biznisa

JEDNODNEVNA RADIONICA

CHANGE MANAGEMENT I KONTROLING – izazovi transformacije biznisa

  1.  Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2.  13. veljače (srijeda); 1 dan – 5 sati
  3.  Cijena / 66,36 € + PDV
dr. sc. Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 13.2.2019.

Koliko vam KONTROLING može pomoći u CHANGE MANAGEMENT-u?


Kroz radionicu vas vodi dr. sc. Andreja Švigir. Na radionici će između ostalog govoriti i o svojem iskustvu koje je stekla na brojnim projektima uvođenja kontrolinga koje je vodila i kojima je upravljala. Promjene su neminovne, stoga ne propustite čuti što vas sve čeka na tom putu.

Sadržaj radionice:

  • što donosi uvođenje i razvoj kontrolinga? Kako se suočiti s informacijama do kojih smo došli?
  • zbog čega menadžment teško čuje dijagnozu koju donosi kontroling?
  • kako postaviti korake u uvođenju i razvoju kontrolinga – Zorro Cycle
  • zbog čega je Change menadžment toliko bolan
  • nove uloge menadžera i lidera – kako im kontroling pomaže u razvoju?
  • što kad se vlasnici poduzeća žele povući iz biznisa? – važnost KPI
  • kako izgrditi mapu nasljeđivanja – tko su naši biznis nasljednici?
  • postojeća vs željena znanja i kompetencije – sudionici će izraditi svoju mapu znanja i kompetencija – kako ih kontroling detektira?
  • mogu li se svi mijenjati (narančaste i zelene žabe našeg biznisa)
  • emocije koje se javljaju kada je promjena ispred nas – primjena POINT OF YOU tehnike
  • naučite 4 glavna koraka u implementaciji promjene
  • jesu li nam u potpunosti jasne vizija i strategija i jesmo li ju jasno komunicirali izvršnim razinama menadžmenta
  • kako ljude voditi prema promjeni – kada biti cauch, a kada pred zaposlenike postavljati konkretne zahtjeve? –  kako kontroling moderira proces promjena?


Zašto biste nam se pridružili na radionici?

  • svjesni ste da se promjene stalno događaju i da morate biti dio njih (osobno i poslovno)
  • osjećate strah i nesigurnost
  • osjećate se usamljeno i neshvaćeno
  • suočavate se s otporima unutar poduzeća
  • niste sigurni u ishod promjene

Pridružite nam se na radionici i usvojite tehnike koje će vam pomoći u transformaciji vašeg biznisa!

Radionica je namjenjena:

  • vlasnicima poduzeća
  • menadžerima
  • voditeljima kontrolinga
  • svima koji se nalaze usred promjena ili se za nju spremaju

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Izvještavanje iz kontrolinga – izgradnja i razvoj dashboarda, izvještavanja na jednoj stranici

JEDNODNEVNA RADIONICA

Izvještavanje iz kontrolinga – izgradnja i razvoj dashboarda, izvještavanja na jednoj stranici

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV
dr. sc. Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 24.5.2019.

Nemojte dopustiti:

  • da se vaši kontrolerski izvještaji pretvore u mnoštvo papira koje svatko treba, a nitko ne čita
  • da vaši izvještaji sadrže puno tablica i brojeva u kojima se teško snalaziti, a na temelju njih još teže odlučivati
  • da vam se file zove: „zadnja verzija“, „konačna verzija“, „najkonačnija verzija“…
  • stihijsko i neusporedivo sastavljanje izvještaja po načelu „napravite mi ovaj izvještaj, ali ovoga puta u njega stavite…“
  • da izgradnja dashboarda kakav je na slici ostane samo na razini mašte
Dashboard

Upustite se u kreiranje dashboarda vlastitog poslovanja!
Pridružite nam se na edukaciji 24. svibnja (petak) u Zagrebu

Kontrolerski izvještaji šlag su na torti mukotrpnog kontrolerskog rada i „kopanja“ po mnoštvu podataka i informacija od kojih treba znati odijeliti one koje imaju značenje za upravljanje od onih koji ne zaslužuju našu pažnju. Iako se smatra da su izvještaji iz kontrolinga završna faza kontrolerskog rada, sigurno je da oni sami za sebe ništa ne znače, ako ih ne znamo pročitati i dovesti u međusobnu vezu. Da bismo to mogli, potrebno nam je znanje i kvalitetno izgrađen informacijski sustav, čiji je rezultat – dashboard.


Iz radionice izdvajamo:

  • DASHBOARD – studiji slučaja
  • tko određuje, formira i koristi sustav izvještavanja
  • standardizacija izvještavanja (mjesečno, kvartalno, polugodišnje i godišnje izvještavanje iz kontrolinga)
  • računovodstvo „u realnom vremenu“ – baza upravljačkog kokpita
  • zašto su kod izvještavanja iz kontrolinga važni organizacijska struktura i centri odgovornosti
  • mjesečni izvještaji o prihodima, rashodima, primljenim i odobrenim rabatima, grupama i nadgrupama proizvoda, robi ili kupcima – što nam govore i na što usmjeravaju
  • izvještaj o kontribucijama po proizvodima, uslugama i robi
  • prodajemo li ono na čemu najviše zarađujemo ili ono što nam je najlakše prodati
  • ABC analize i izvještavanje o troškovima
  • izvještaj o obujmu i strukturi fiksnih i varijabilnih troškova proizvodnje i prodaje
  • Du Pont, ADT – kreiranje radara/mape pokazatelja
  • kako na vrijeme uočiti krizu
  • kako postaviti ciljeve – BSC u funkciji kontrolinga
  • izvještaji iz prodaje
  • izvještaji iz nabave
  • izvještaji iz proizvodnje
  • izvještaji o troškovima
  • kontribucijski izvještaji o uspješnosti centara odgovornosti
  • rad u grupi: kako izgleda kontrolerski sastanak – IGRANJE ULOGA i prezentacija izvještaja
  • kalendar rada kontrolera – kako ga kreirati – primjer

Radionica je namijenjena:

  • upravi poduzeća / vlasnicima koji žele poboljšati svoje poslovanje
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja
  • menadžerima kontrolinga i zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga
  • voditeljima financija i računovodstva
  • informatičarima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako kontroling unaprjeđuje odnose u poduzeću

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako kontroling unaprjeđuje odnose u poduzeću

  1.  HGK Zagreb, Draškovićeva ulica 45, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan
  3. Cijena / besplatno
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.3.2019.

Radionice se provodi prema metodologiji Orange Frog – metodologija harvardskog profesora Shawna Achora.

Kontroling neprestano potiče organizaciju na promjene, a svi znamo da se mijenjati nije lako. Rasprava koja se događa na kontrolerskim sastancima često je napeta, optužujuća i u konačnici neučinkovita. Kako promijeniti ustaljene načine komunikacije i unaprijediti odnose u poduzeću jedno je od pitanja o kojem ćemo raspravljati na ovoj jedinstvenoj radionici.

Orange Frog metodologija otkrit će vam vaš novi, pozitivni svijet u kojem više ništa neće biti isto. Promijenit ćete svoje osobne navike, drukčije gledati na suradnike, razumjeti što je zapravo timski rad i tako izravno utjecati na poduzeće čiji ste dio. Mijenjajući sebe, promijenit ćete i kulturu svoje organizacije. Zar to nije zadatak kontrolinga?

Iz radionice izdvajamo:

  • organizacija kontrolerskih sastanaka
  • komunikacija na kontrolerskim sastancima
  • kako stavljati najvažnije izazove u fokus rasprave
  • kako unaprjeđivati organizaciju koja se opire promjenama
  • primjena metodologije Orange Frog
  • tko je Spark i koje su njegove karakteristike
  • Social Script kao kočnica razvoja poduzeća
  • pet taktika za unaprjeđenje komunikacije i rezultata poslovanja
  • ključni pokazatelji uspješnosti u području ljudskih potencijala
  • kako utjecati na radnu učinkovitost i kako ju mjeriti
  • utjecaj kontrolinga na unaprjeđenje odnosa u poduzeću

Radionica je namijenjena:

  • direktorima odjela ljudskih potencijala
  • vlasnicima poduzeća
  • menadžemntu poduzeća
  • direktorima kontrolinga
  • zaposlenicima u kontrolingu

Voditelj/ica financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.