Business wargame – BW

JEDNODNEVNA RADIONICA

Business wargame – BW

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Ivan Pigac
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 16.5.2023.

SVRHA RADIONICE: Razbijanje „nemogućeg teorema“ koji je ekonomist, nobelovac, Thomas Schelling postavio ovako …bez obzira koliko je detaljna tvoja analiza ili koliko bila herojska tvoja imaginacija, je stvoriti listu ideja koje njemu nikada ne bi “pale na pamet”.

NAMJENA RADIONICE: Radionica je namjenjena svim C pozicijma i menadžerima iste razine. Ukoliko imaš nedoumica, postavi si pitanje – jesam li dio tima koji donosi najvažnije odluke za organizaciju? Je li ti odgovor potvrdan onda je ovo radionica za tebe.

KORISNOSTI ZA VLASNIKE/POSLODAVCE: Jasna predodžba sposobnosti ljudi kojima su stavili u ruke budućnost svoje organizacije!

Imati osobe koje odlučuju, a ne znati koliko su kompetentni za odlučivanje, prvi je i temeljni „hazard“ iliti opasnost za svaku organizaciju. Vlasnici/poslodavci kroz BW dobiju vrlo jasnu sliku kako mogu provjeriti svoje C-ovce i menadžera.

KORISNOSTI ZA POJEDINCA: Prepoznati koliko je teško donijeti pravu odluku, ali i kako postoji način da se u inetrakciji s drugima to ostvari puno lakše i kvalitetnije.

Biti sveznajuć, nepogrješiv i svemoguć, možda izglada primamljivo, ali znamo da nitko nije takav! Kroz BW- vidjeti ćete koliko se drugi „muče“ i koliko je potrebno puno truda za donošenje prave odluke. Nakon ove radionice sigurno ćete izaći spremniji za donošenje odluka nego prije.

ŠTO ČINI RAZLIKU U ODNOSU NA DRUGE RADIONICE: Za ovu smo radionicu sigurni da ćemo vam otvoriti pogled na odlučivanje na jedan drugačiji način. Vaše odluke će biti testirane od konkurencije, ali i naših „sudaca“, tržišta… Možda bi svima bilo „lakše“ i „ugodnije“ da se slože s vašim odlukama, ali ovdje ćete ih morati „obraniti“ od svihgore navedenih, ali i članova vlastitog tima!

GDJE MOŽETE PRIMJENITI ZNANJA IZ RADIONICE: BW je intelektualni hod u budućnost, kognitivno „ratovanje“, sudar intelekta i sposobnosti. „Produkt“ koji ovim srazom nastaje može se primjeniti na sve dijelove organizacije i tržišta. Evo samo nekoliko: promjene tržišta, povezivanja organizacija, vođenje organizacije, proizvodnja, nestabilnosti, nove tehnologije, itd.

METODOLOGIJA PROVEDBE RADIONICE: Ovo je naša tajna i nećemo je olako otkriti, međutim možemo reći da su nam intenzitet i interaktivnost najviši prioriteti u njenoj provedbi, a naučene lekcije su „blago“ koje ćete ponijeti u svoje organizacije.

ŠTO ĆEMO SVE KORISTITI U BW-U: Vaše odluke moraju imati i „tvrdu“ podlogu koja se zasniva na pripremljenim podacima u programu Qlik. Recimo da ćemo tim alatom započeti našu radionicu, a ostale koje ćete koristiti vidjet ćete na radionici.

A ŠTO NAKON RADIONICE? Kroz ovu radionicu vam želimo pokazati koliki je potencijal korištenja BW-a u vašim organizacijama u rješavanju problema tržišta, povezivanja organizacija, vođenja organizacija, proizvodnje, nestabilnosti okruženja, novih tehnologije. Ova radionica je tek uvod u promjene vaših organizacija, vaših menadžera, vaših timova i Vas samih.

Hoće li biti promjena odlučujete Vi, a kako ih provesti to ćemo odlučiti ZAJEDNO!

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Besplatna radionica i druženje: Dani najvećih failova

JEDNODNEVNA RADIONICA

Besplatna radionica i druženje: Dani najvećih failova

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sati
  3. Cijena / besplatno
Andreja Švigir
Ivan Pigac

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 4.10.2022.

Za sve polaznike našeg učilišta, naše klijente, ali i sve one koje zanima ova atraktivna tema.

Već dugo razmišljamo o kvartalnim druženjima na kojima bismo prolazili kroz aktualne teme. Prva je pred nama, a sljedeća neka za sada ostane iznenađenje. 

Uvijek se govori samo o uspjesima, ali se rijetko govori o pogreškama (failovima) u poslovanju. Zbog čega se sramimo govoriti o failovima – prirodnoj fazi svakog poslovanja, o pogrešnim odlukama i krizama. Nismo li iz njih izašli snažniji, bolji, spremniji? Podijelit ćemo svoja i mnoga poznata iskustva s vama. Stoga dođite na druženje 4. listopada (utorak) u Zagrebu ili nam se pridružite online.
 

O čemu ćemo govoriti:

  • najvećim povijesnim failovima
  • o uzrocima nastanka tih događaja
  • o povijesnim događajima koji nam mogu pomoći u prepoznavanju potencijalnih opasnosti u upravljanju organizacijama
  • o razlikama između uspješnih i neuspješnih vođa
  • o primjenjivosti „naučenih lekcija“ iz najvećih pogrešaka drugih vođa
  • o „klišejima“ i sličnostima pozadine svih pogrešaka
  • o mogućnosti razvoja vođa i izbjegavanju zamki neuspjeha
  • o poslovnim failovima (Kodak, Compaq, General Motors, Swatch, Borders, Pan Am, Blockbuster…)
  • o failovima hrvatskih poduzeća
  • o heuristikama i greškama u odlučivanju
  • o statičnom i dinamičnom mentalnom sklopu menadžmenta

Radionica je namijenjena:

  • upravama društva i menadžmentu
  • svima koje zanima ova atraktivna tema
  • svi ste dobrodošli

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Koliko pametan moraš bit’ da postaneš CEO?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Koliko pametan moraš bit’ da postaneš CEO?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sati
  3. Cijena / besplatno
Ivan Pigac

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 27.3.2023.

Koja je svrha radionice?

Važno nam je pokazati „sposobnosti“ koje utječu na oblikovanje menadžera da jednog dana imaju potrebne kompetencije za poziciju CEO. U poslovnim krugovima teško možete čuti koje su zamke tog najodgovornijeg mjesta u organizaciji, a mi želimo upravo to pokazati i demistificirati te skrenuti pozornost na načine kako zaobići zamke i biti „pametan“.

O čemu ćemo govoriti:

  • o „problemima“ definiranja problema
  • o kognitivnoj pozadini odlučivanja i zašto baš tako donosimo odluke
  • o potrebi znanja i sposobnosti za biti „pravi“ vođa
  • o razinama upravljanja i različitostima koje treba poznavati pri upravljanju
  • o natjecanju među menadžerima
  • o rizicima  i zašto se o njima ne vodi previše računa
  • o ljudskim čimbenicima u upravljanju i zašto upravljamo baš tako

Koje su korisnosti radionice za polaznike?

Nakon radionice lakše ćete prepoznati i razumijet razloge zašto su vaše odluke ponekad bile pogrešne i što stoji iz takve pogreške. Ukoliko nakon radionice možete reći…aha, moja je odluka bila krivo donesena zbog toga i toga….tada će vaša sposobnost da sljedeću odluku donesete ispravnu biti znatno veća. Može li biti veće koristi?

Kome je radionica namijenjena?

Voljeli bismo kada bi se svi koji odlučuju prepoznali u ovom pitanju, jer ako si na mjestu na kojem donosiš odluke onda trebaš biti s nama na radionici. Krivo donesena odluka je uvijek kriva bila ona na najvišoj ili najnižoj razini, zato je ona namijenjena donositeljima odluka svih razina.

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Besplatna radionica i druženje: Makroekonomski pokazatelji – kako dalje?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Besplatna radionica i druženje: Makroekonomski pokazatelji – kako dalje?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sata
  3. Cijena / besplatno
Hrvoje Serdarušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 7.11.2022.

Za sve polaznike našeg učilišta, naše klijente, ali i sve one koje zanima ova atraktivna tema.

Evo, došlo nam je i drugo druženje s atraktivnom i aktualnom temom: „Makroekonomski pokazatelji – kako dalje?“, koje će voditi mr.sc. Hrvoje Serdarušić, financijski analitičar i osoba s velikim znanjem iz područja makroekonomskih analiza.

Izazovna vremena nisu ništa drugo nego izazovna, ni više ni manje nego neka prošla ili neka koja tek imaju doći. I u izazovnim vremenima postoje poduzeća koja rade uspješno i ona koja se suočavaju s brojnim problemima. Jedan od razloga je nedostatak analiza i znanja kroz koja bismo mogli uočiti poremećaje u najranijoj fazi njihovog nastanka i na makro i na mikro razini. Na što obratiti pažnju, kako analizirati vlastito poslovanje, ali i makrookruženje saznajte na našem kvartalnom druženju 7. studenoga (ponedjeljak) u Zagrebu ili nam se pridružite online.

O čemu ćemo govoriti:

  • Dijagnoza
    • Makro:
    • Inflacija, kamatne stope, nezaposlenost
    • Indeksi, energenti, robna tržišta, valute
    • Mikro:
    • financijska analiza hrvatskih poduzeća
    • vrijednost svih poduzeća u Hrvatskoj
  • Terapija
    • financijsko i poslovno upravljanje – najčešće pogreške i dobre prakse

Radionica je namijenjena:

  • upravama društva i menadžmentu
  • svima koje zanima ova atraktivna tema
  • svi ste dobrodošli

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Orange Frog – kako stvarati kulturu promjena?

jednodnevna radionica

Orange Frog – kako stvarati kulturu promjena?

LICENCIRANI HARVARD PROGRAM

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.600,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.3.2019.

  • Uvodite kontroling?
  • Uvodite novi informacijski sustav?
  • Uvodite i razvijate HRM menadžment?
  • Želite napraviti zaokret u poslovanju?

Svaki polaznik prije održavanja radionice kao dio radnog materijal dobiva knjigu Orange Frog

Zbunjenost i dvojbe koje se javljaju kada želimo uvoditi promjene u našim poduzećima često nas blokiraju u nakanama koje želimo pokrenuti. Jedna od promjena je ona koju treba napraviti na sebi i svom timu. Različitost ciljeva koji se žele postići često stvaraju konfuziju i nemir. Od ciljeva se odustaje, učinci koji se žele postići izostaju. Raste razina nezadovoljstva i na žalost sve ostaje po starom.

Ova radionica će vam pomoći kako da efikasno uvodite promjene, ne odustajete od njih te poduzeće bez poteškoća vodite prema zacrtanim ciljevima. Jednako tako za svako poduzeće je važno da neprestano stvara kulturu promjena. Pridružite nam se na radionici i napravite prvi korak prema vlastitoj promjeni i promjeni vašeg poduzeća.

 

RADIONICA DAJE ODGOVORE NA PITANJA:

  • Koje promjene treba napraviti i na kojim segmentima
  • Koji ljudi trebaju biti uključeni u uvođenje promjena
  • Tko su pozitivni outlieri na kojima treba graditi vlastito poslovanje
  • Kako primjeniti metodologiju Orange Froga kod uvođenja promjena
  • Zašto projekti ne uspjevaju
  • Zbog čega ljudi pružaju otpor i kako ih motivirati na promjenu

 

ŠTO ĆEMO NAPRAVITI ZA VAS?

  • Identificirat ćemo vaš projekt/promjenu
  • Definirat ćemo ciljeve projekta/promjena koje želite uvesti
  • Analizirat ćemo trenutno stanje vašeg projekta/promjene
  • Implementacija Orange Frog načela u uvođenje promjena/projekata

 

ROI (return on investment) Orange FROG – poduzeća koja primjenjuju Orange Frog imaju:

  • Povećanje prodaje: Optimistični prodavači nadmašuju njihove pesimistične kolege za 56%
  • Povećanje produktivnosti: Zaposlenici koji primaju pohvale postaju za 31% produktivniji već kroz par tjedana
  • Bolji vođe: Pozitivni, karizmatični vođe su tri puta kreativniji i šest puta angažiraniji u svom radu
  • Bolje radne performanse: Zadovoljni, angažirani zaposlenici pokazali su 25% bolje radne performanse nego njihovi nezadovoljni kolege
  • Niži postotak dana bolovanja: bitno je manja vjerojatnost da zadovoljni radnici uzmu bolovanje, daju otkaz ili pregore
  • Viša neto dobit: Poduzeća s angažiranim zaposlenicima u prosjeku imaju 1% – 4% veću profitabilnost

SADRŽAJ RADIONICE:

I. DIO

  • Zašto Orange Frog – što su prednosti pozitivnog stava?
  • Kult prosječnosti ili „Average Green“
  • Pozitivni outlieri ili kako je Spark „obolio“?
  • Lekcije s otoka – što mislim da je važno, a što je doista važno?
  • Što o svemu kažu Misty, Plop, Bump, Bull i Spark?
  • The Happiness Advantage ili kako kapitalizirati pozitivan stav u uvođenju promjena?
  • The Zorro Circle – koliko brzo možemo ići naprijed?
  • The 20-seconde Rule – kako malim promjenama doći do uspjeha?
  • Social Investment – zašto je važno investirati u društveno povezivanje?
  • Mindset Matters – zašto je važan način razmišljanja?
  • The Tetris Effect – promjena je puna nepoznanica – strah, negativnost, stres – kako vježbati sebe i tim u stvaranju promjena – 5 ključnih taktika
    • Gratitudes
    • The Doubler
    • The Fun Fifteen
    • Meditation
    • Concious Acts of Kidness

II. DIO

  • RADIONICA – opišite projekt/promjenu (vizija, trenutno stanje – postojeća ponašanja, naša uloga)

1. Korak:

  • Planiranje i načela uvođenja promjena (stvarne i percipirane prepreke – što je potrebno za prevladavanje prepreka) – Trenutak kada nam postaje lakše započeti s projektom/promjenom
  • Manje projektne prekretnice na početku projekta – kako slaviti rane pobjede?

2. Korak:

  • Izvršenje projekta i održivost načela – kako kreirati timsku naviku s kojom ćete implementirati pozitivne promjene u radne rutine kako bi projekt preživio
  • Negativni tetris efekti koje trebamo ugasiti vs jedna timska navika koja će nam pomoći da vidimo nove mogućnosti
  • Timska praksa za poteškoće koje treba pretvoriti u priliku za rast
  • Jedna timska navike za investiranje u timske odnose

3. Korak

  • Svijest o uspješnosti tima
  • Kako smo mi osobno povezani s timom i projektom promjene
  • Kako postati bitan suradnik na putu stvaranja promjena
  • Kojim talentima i prednostima doprinosimo novom projektu ili promjeni
  • Vođenje dnevnika aktivnosti, rokova i indikatora uspjeha

Radionica je namijenjena:

  • upravi, voditeljima i svim drugim osobama koje rade na poslovima upravljanja
  • upravi, voditeljima i svim drugim osobama koje vode sektore, odjele, službe, timove
  • osobama koje rade raznim projektima (uvođenje kontrolinga, uvođenje HRM menadžmenta, uvođenje informacijskog sustava i sl.)
  • menadžmentu koji želi krenuti u smjeru promjene strategije
  • svima koji žele mijenjati sebe
  • svima koji žele uvoditi promjene u svoja poduzeća

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat

Izvještavanje za menadžment

JEDNODNEVNA RADIONICA

Izvještavanje za menadžment

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 18.9.2019.

Pomažući poduzećima u uvođenju i razvoju kontrolinga, gotovo se u pravilu susrećemo s problemima u razumijevanju zadatka kontrolinga u segmentu izvještavanja. Uočili smo i da sektor kontrolinga generira mnoštvo izvještaja koji se malo ili uopće ne koriste u menadžerskom odlučivanju.

Iz navedenoga slijedi niz pitanja:

  • zašto kontroling generira mnoštvo papira koje nitko ne čita
  • znaju li kontroleri u mnoštvu brojeva pronaći informacije važne za odlučivanje
  • rade li na standardizaciji izvještavanja i kvalitetnom strukturiranju izvještaja
  • konzultiraju li se kad kreiraju sustav izvještavanja s drugim sektorima u poduzeću
  • koreliraju li veličine i utvrđuju li značajnosti korelacija; znaju li ispravno koristiti i tumačiti osnovne statističke pokazatelje
  • razumije li kontroling potrebe menadžmenta i pomaže li mu u odlučivanju
  • kako povezati output kontrolinga u input za menadžere
  • kako menadžerima prezentirati opcije i povezane ishode
  • kako kreirati sliku koja menadžmentu govori više od tisuću riječi
  • kako spriječiti pogrešne poslovne odluke

Pridružite nam se na radionici 10. srpnja (utorak) u Zagrebu.

Iz radionice izdvajamo:

  • informacijski sustav poduzeća – što nam nudi
  • kontroling u potrazi za brojevima ili informacijama
  • dobro… sada kada smo pronašli broj koji nam se čini zanimljiv, kako ga čitati i dovesti u vezu s drugim brojem i pretvoriti u informaciju
  • kontroling u suradnji i komunikaciji s drugim sektorima – moramo li baš uvijek ići od sobe do sobe
  • razumiju li kontroleri koliko je odlučivanje kompleksno – kako odlučujemo – studij slučaja
  • kako strukturirati informacije i učiniti ih upotrebljivima – studij slučaja
  • kako kreirati kontrolerski izvještajni sustav
  • standardizacija izvještavanja – izvještavanje različitih sektora, „od porte do top menadžmenta“ – primjeri iz prakse
  • vizualizacija i eksplorativna analiza podataka – zašto vizualizirati podatke, najčešće pogreške u vizualizaciji, tipovi grafova, kada primijeniti koju vrstu vizualizacije, kako učinkovito analizirati veliki skup podataka, alati za vizualizaciju i eksplorativnu analizu
  • podrška odlučivanju u uvjetima nesigurnosti – opasnost od odlučivanja na temelju prosječnih (očekivanih) vrijednosti, analiza rizika, distribucije vjerojatnosti, Monte Carlo simulacija
  • od strukturiranog brainstorminga do odlučivanja
  • igra iznenađenja – rad u grupi

Radionica je namijenjena:

  • donositeljima odluka
  • menadžerima, članovima uprava
  • voditeljima timova
  • kontrolerima
  • rješavateljima problema
  • analitičarima svih razina

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Izrada novčanog toka i upravljanje likvidnošću – uz rad na računalu!

JEDNODNEVNA RADIONICA

Izrada novčanog toka i upravljanje likvidnošću – uz rad na računalu!

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 9.9.2020.

Ciljevi radionice:

  • naučiti sastavljati novčani tok po direktnoj i indirektnoj metodi
  • naučiti izgraditi Working Capital Management
  • naučiti kreirati i pratiti KPI iz računa dobiti i gubitka i izvještaja o novčanom toku
  • prepoznati uzroke nelikvidnosti i sugerirati moguća rješenja

O svemu više doznajte na radionici 29. siječnja (utorak) u Zagrebu.
 

Iz radionice izdvajamo:

  • uzroci nelikvidnosti – kako ih prepoznati i na njih utjecati?
  • Cash Gap – kako ga izračunati?
  • kako utvrditi koeficijent nenaplativosti i ugraditi ga u sustav standardnih izvještaja?
  • koliko nas koštaju kamate na koje pristajemo i one na koje nismo pristali?
  • koliko nas košta nekvalitetno upravljanje troškovima?
  • kako izračunati rentabilnost sconta koje dajemo kupcima?

PRAKTIČAN RAD – sastavljanje novčanog tijeka (na dva primjera i na računalima) obuhvaća:

  • pozajmice vlasnika
  • otkup udjela
  • prodaja financijske imovine klasificirane za trgovanje
  • plaćanje financijskog najma
  • naplatu štete od osiguranja
  • plaćanje PDV-a
  • ulaganje u obveznice
  • prodaju dugotrajne imovine
  • naplatu od korištenja autorskih prava
  • plaćanje obveze prema dobavljačima
  • naplatu potraživanja od kupaca
  • isplatu dividende vlasnicima
  • isplatu neto plaća
  • povrat kratkoročne pozajmice
  • podmirenje obveze za porez na dohodak
  • i još mnogo toga

Radionica je namijenjena:

  • upravi društva
  • izvršnim menadžerima
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • menadžerima financija i računovodstva
  • kontrolerima
  • svima u odjelima poduzeća čiji je zadatak optimizirati novčane tokove
  • svima koji rade na operativnim financijsko-računovodstvenim poslovima, a željeli bi znati više

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Strateško upravljanje (Strategic Leadership)

JEDNODNEVNA RADIONICA

Strateško upravljanje (Strategic Leadership)

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Ivan Pigac
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 18.2.2020.

Kroz radionicu vas vode ljudi bogatog iskustva na području strateškog upravljanja i Business Wargame i kontrolinga – funkcije koja upravlja iz Backstagea: Ivan Pigac, vojni pilot, dipl. ing. aero. i dr. sc. Andreja Švigir

Ako ne želite donijeti odluku o budućnosti svoje organizacije, sigurno će je donijeti netko drugi!

Na jednom primjeru iz prakse POKAZAT ćemo polaznicima ŠTO ZNAČI STRATEŠKI UPRAVLJATI i kako strateško promišljanje utječe na BUDUĆNOST POSLOVANJA.

Strateško upravljanje stoji u temelju svake organizacije koja u dugom razdoblju ostvaruje uspjehe, bez obzira kojom se djelatnošću bavila. Donijeti odluku najviše razine često za sobom nosi posljedice koje su presudne za organizaciju, koje joj određuju budućnost. Što stoji u pozadini strateške odluke, na koga će ona imati utjecaj, kako se ona donosi i kada ju treba donijeti, PITANJA SU NA KOJA ĆEMO TIJEKOM RADIONICE DATI ODGOVOR.

Organizacija može imati kvaliteno posloženu organizacijsku strukturu, odličan proizvod, pouzdane i stručne ljude, snažnu motivaciju, ali uspjesi izostaju.

Često u takvim organizacijama postoji velik trud i uložen je znatan napor za postizanje uspjeha. Gdje treba tražiti probleme kada organizacija ima sve predispozicije za biti najbolji, a rezultati ostaju prosječni. Raščlambom takvih situacija u najvećem broju slučajeva problem leži u neadekvatnom strateškom upravljanju. Da bi se moglo strateški upravljati, potrebno je na toj razini razmišljati i planirati.

Prvi dio radionice obuhvaća:

  • razine upravljanja – razlike i specifičnosti
  • prikaz potrebnih vještina za upravljanje – INDIVIDUALNI RAD
  • prikaz vrijednosti koje upravljaju organizacijom – znamo li ih i promičemo li ih?
  • „umjetnosti upravljanja“  – intelektualna pozadina upravljanja
  • odgovornost onih koji „imaju upravljanje u svojim rukama“
  • strateško promišljanje i strateško planiranje
  • izgradnja odnosa između onih koji upravljaju i onih kojima se upravlja
  • STRPLJENJE U strateškom upravljanju

Drugi dio radionice obuhvaća:

  • Studij slučaja jednog poduzeća koje je od problema s kojima se u poslovanju susrelo, nakon naših sugestija postalo jedno od najvećih hrvatskih izvoznika.

Posebna pozornost će se posvetiti razumijevanju razlika između strateškog  i nižih razina upravljanja, kao i umjetnosti strateškog upravljanja kao ključnim preduvjetom uspjeha organizacije

Nakon radionice polaznici će:

  • bez dvojbi znati razlike između strateškog upravljanja i ostalog upravljanja poslovanjem
  • spoznati koje su im vještine potrebne za strateško upravljanje poslovanjem
  • postati svjesni svojih nedostataka vezanih za strateško upravljanje
  • spoznati koja im znanja za upravljanje nedostaju
  • naučiti kako strateški promišljati i planirati
  • naučiti kako na vrijeme prepoznati kada napraviti strateški zaokret

Radionica je namjenjena:

  • CEO – Chief Executive Officer
  • COO – Chief Operating Officer
  • CFO – Chief Financial Officer
  • članovima uprave društva, funkcijskom menadžmentu (prodaja, nabava, proizvodnja itd.)

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako se nositi s emocijama u kriznim vremenima

ONLINE EDUKACIJA

Kako se nositi s emocijama u kriznim vremenima

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 1 sat
  3. Cijena / besplatno

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 11.4.2020.

ALTIUS DARUJE

KAKO SE NOSITI S EMOCIJAMA U KRIZNIM VREMENIMA

U organizaciji Altiusa i  Zaklade biskup Josip Lang 

Na Veliku Subotu – Dan tišine
11. travnja, 16:00 – 17:00 sati
S nama će biti pater prof. dr. sc. Mijo Nikić, teolog i profesor

dubinske psihologije

Emocionalna je inteligencija sposobnost osobe da kontrolirano izrazi emocije. Znanstvena istraživanja pokazuju da se na tom polju lome koplja psihološkog i općeljudskog napretka. Usljed zbrajanja brojnih negativnih posljedica na tržištu proizašlih iz novonastalih elementarnih nepogoda teško je zadržati “hladnu” glavu. Ostavljamo dojam indiferentnosti, a zapravo pod pritiskom prelazimo granice emocionalne izdržljivosti te postajemo robovi emocija, a da toga nismo ni svjesni. Vjerujemo da istinski razgovor koji se vodi u ozračju prihvaćanja i povjerenja ima veliku duhovnu snagu, te da je pater Mijo Nikić definitivno prava osoba za pomoć u ovim izuzetno zahtjevnim vremenima. Osnažimo se zajedno te naučimo KAKO SE NOSITI S EMOCIJAMA U KRIZNIM VREMENIMA. Budite s nama u subotu 11. travnja od 16:00 do 17:00 sati.

POUČNA PRIČA – SREĆA ILI NESREĆA – TKO ZNA?

Stara kineska priča, govori o čovjeku koji nije htio prodati svoga konja iako je bio jako siromašan i nije više imao od čega živjeti. Jednog jutra je otkrio da mu je konj pobjegao.

Ubrzo su se okupili ljudi iz sela, i rekli mu: “Ti nerazumni starče! Bilo bi bolje da si ga prodao. Kakva nesreća!” Starac je odgovorio: ” Nesreća ili sreća, tko to zna?”

Ljudi su se smijali starcu i rekli da je pomalo lud. Jedne noći, starčev se konj vratio, ali s krdom divljih konja. Ponovo su se ljudi okupili i rekli: “Starče, bio si u pravu. Ovo nije bila nesreća, nego sreća.” Starac je odgovorio: “Sreća ili nesreća – tko to zna?”

Starčev sin jedinac, počeo je dresirati divlje konje. Samo sedam dana kasnije pao je sa jednog od njih i slomio obje noge. Ljudi su se ponovo okupili i rekli: “O kakva je ovo nesreća. Tvoj sin jedinac se ne može osloniti na svoje noge, a u tvojoj starosti bio ti je jedina podrška. Sada si siromašniji nego ikad.” – “Sreća ili nesreća, tko to zna?” – govorio je opet starac…

I stvarno, nekoliko tjedana kasnije zemlja je ušla u rat i svi mladići iz toga mjesta bili su zavojačeni, osim starčevog sina. Seljani su tugovali jer su znali da se većina mladića nikada neće vratiti. Došli su kod starca i rekli: “Bio si u pravu starče! Pokazalo se da je to bila sreća.”

Starac im je odgovorio: “Je li nešto što nam se događa sreća ili nesreća – to samo dragi Bog zna!”

Vođenje i odlučivanje u ekstremnim situcijama i krizama

ONLINE EDUKACIJA

Vođenje i odlučivanje u ekstremnim situcijama i krizama

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sata
  3. Cijena / besplatno
Ivan Pigac
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 30.3.2020.

ONLINE – OGRANIČEN BROJ SUDIONIKA

O ovoj temi govoriti će osoba posebeno educirana i trenirana za krizne situacije vojni pilot Ivan Pigac i Dr.sc. Andreja Švigir, osoba koja je pomogla mnogima da pronađu svoj put iz krize.

Ima li ekstremenije situacije od ove u kojoj smo se našli? Možda bi bilo bolje da ovu rečenicu malo okrenemo – ima li ekstremnije prilike od ove u kojoj smo se našli? Hrvatska su poduzeća kao i ljudi tijekom svoje povijesti prolazili kroz brojne krize – zbog čega je ova drugačija od drugih? Razlog je zasigurno u činjenici da se radi o globalnoj krizi za koju znamo uzrok ili barem mislimo da ga znamo. Dublji razlog je činjenica da se u ekonomskom smislu nemamo na koga osloniti – ostali smo oslonjeni na vlastite snage. I proizvodne i ljudske. Upravo je ova krize pokazala svu našu krhkost, ali i dala priliku za pronaći snagu koja, u potpunosti smo sigurni spava negdje u nama. Probudimo ju zajedno!

Teme ovog interaktivnog online druženja su:

  • Odgovornost, brzina, poslušnost – 3 ključne strategije u upravljanju krizom
  • 6 koraka u upravljanju krizom
    • Osjećaj hitnosti, a ne panike
    • Stvaranje predvodničkog tima
    • Komuniciranje vizije poslovanja za kraće vremenske periode (tjedan ili dva unaprijed)
    • Okretanje unutarnjim snagama i stvaranje “izlazne” strategije
    • Motiviranje i osnaživanje djelatnika za djelovanje
    • Komuniciranje malih pobjede i konsolidacija napravljenog
  • SUDIONICI ĆE MOĆI AKTIVNO SUDJELOVATI I POSTAVLJATI PITANJA

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Menadžeri – oslobodite se loše kontrole u upravljanju

JEDNODNEVNA RADIONICA

Menadžeri – oslobodite se loše kontrole u upravljanju

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 19.2.2021.

Možemo li doista kontrolirati svaki poslovni proces i da li je to uistinu potrebno? Naravno da ne, ali kako si pomoći?  Kontrola je nesvjesni psihološki obrambeni mehanizam koji koristimo da bismo umanjili razne frustracije, anksioznosti i nesigurnosti.  Kako utječe pretjerana kontrola na upravljanje u poduzećima? Često vlasnici ili menadžeri nemaju strpljenja da polako počnu spuštati odgovornost na suradnike jer imaju osjećaj da oni ipak znaju najbolje. Teško se suočiti sa činjenicom da smo bili sposobni podići poduzeće na zavidnu razinu ali da ipak u nekom trenutku moramo odlučivanje prepustiti nekom drugom. Proces nije nimalo jednostavan jer se s jedne strane moramo suočiti sa strahom oko puštanja kontrole, a s druge strane javlja se nesigurnost od  posljedica koje mogu rezultirati nizom pogrešnih i nepopravljivih odluka, kaosa i propasti poduzeća.  Kako si posvjestiti da smo u pretjeranoj kontroli i kako prepoznati obrasce ponašanja koji nas tamo vode?

Radionicu vodi dr.sc. Andreja Švigir te je radionica temeljena na njezinom bogatom iskustvu u radu s menadžmentom i uvođenju kontrolinga kao jedne od najvećih promjena koje se događaju u poduzeću. Završila je četverogodišnji studij integrativne psihoterapije te je trenutno u pripremi diplomskog rada.

Teme radionice:

  • koje psihološke predispozicije stvaraju potrebu za pretjeranim kontroliranjem?
  • kako nas pretjerana kontrola dovodi do mikromenadžiranja?
  • koje su posljedice pretjerane kontrole?
  • kako izbjeći obrasce ponašanja koji nas dovode do pretjerane kontrole?
  • kako pretjerana kontrola utječe na organizaciju i ljude u njoj?
  • kako izgraditi organizaciju koja može živjeti bez Vas?
  • kako delegiranjem povećati radnu učinkovitost, angažman i zadovoljstvo zaposlenika?
  • kako predati ovlasti, ali i odgovornosti te postaviti granice?
  • je li kontrola uvijek loša – kako se očituje pomanjkanje unutarnje, a kako vanjske kontrole?
  • VJEŽBA: prepoznavanje obrazaca kontrole te uočavanja njihovih loših posljedica na osobnoj razini i na razini zaposlenika (tima)
     

Radionica ima svoje nastavke te se ovaj ciklus sastoji od četiri (4) jednodnevne radionice koje će se održavati svaki mjesec sa završetkom u veljači. Ove iskustvene radionice pomoći će vam u osobnoj izgradnji te će vam pokazati gdje unutar svojih poduzeća trebate nastaviti s radom.  
 

2. RADIONICA: Korištenje loših obrana – uvijek je krivo nešto IZVAN NAS (drugi ljudi, tržište, korona, zla kob) – 3. ožujka

3. RADIONICA: Kako se nositi sa strahom kad u biznisu stvari NE IDU baš najbolje – 13. travnja

4. RADIONICA: Kako kontroleri pomažu menadžmentu u upravljanju promjenama i konfliktima – 4. svibnja

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Koje su odgovornosti uprave, nadzornih odbora i vlasnika poduzeća?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Koje su odgovornosti uprave, nadzornih odbora i vlasnika poduzeća?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir
Dražen Lančić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 16.4.2021.

Ova radionica je upravo za vas jer:

  • Želite znati više o informacijama koje vam se daju na uvid
  • Želite uočiti nedostatke u postojećem sustavu izvještavanja
  • Niste sigurni u djelokrug svoje odgovornosti i zakone koji to reguliraju

Pridružite nam se na radionici 16. travnja (petak) u Zagrebu.

Teme radionice:

Izvještavanje uprave, nadzornog odbora i Skupštine društva

  • karakteristike korporativnog upravljanja
  • financijsko izvještavanje i revizija
  • zadaci i odgovornosti članova nadzornih i upravnih odbora
  • koja je uloga vlasnika, odnosno skupštine društva u poslovanju poduzeća
  • godišnji financijski izvještaji – kreiranje sustava izvještavanja za Upravu, Nadzorni odbor i Skupštinu društva
  • pokazatelji financijske analize (financijska sigurnost, korištenje efekata financijske poluge, neto radni kapital, likvidnost, rentabilnost, aktivnost)
  • kako čitati i povezivati ključne pokazatelje uspjeha
  • DuPont, ADT, Bex – sustavi pokazatelja usmjereni na uočavanje poremećaja u poslovanju
  • analiza konkurencije

Primjena ZTD-a

  • prava i odgovornosti članova NO i Uprave
  • obveze i nadležnost NO i Uprave
  • izbor uprave i imenovanje članova NO
  • prava i obveze vlasnika kroz Skupštinu
  • nadležnost Skupštine
  • odlučivanje na Skupštini
  • odnos – Skupština društva – nadzorni odbor – uprava
  • prekršaji i kazne

Radionica je namijenjena:

  • članovima nadzornih odbora
  • članovima uprava društava
  • vlansicima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako voditi tim koji smo naslijedili?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako voditi tim koji smo naslijedili?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 1.000,00 kn + PDV
Irena Grofelnik

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 17.6.2021.

Predavanje možete pratiti i online

Kad dobijete poziciju izvršnog direktora, obično nasljeđujete većinu ljudi. Rijetko imate priliku dovesti svoj vlastiti tim. Čak štoviše pridošlice bi najčešće bile dio uprave, a ne menadžment nižih razina. Za vođe, rad u timu koji je naslijedio može biti vrlo škakljiv i žonglirajući proces koji često zahtijeva puno strpljenja i kvalitetnu komunikaciju.

Teško da je bilo što u poduzeću važnije od izvršne tranzicije na visokoj razini. Djelovanje ili pasivnost novog vođe značajno će utjecati na tijek i uspjeh procesa. Razloga za uspjeh ili neuspjeh je više, ali jedan od najvažnijih je nedovoljna pripremeljenost vođe (CEO).

Kako formirati sjajan tim, koje pogreške treba izbjegavati i koje korake u tom procesu napraviti naučit ćemo na radionici 17. lipnja (četvrtak) u Zagrebu.

Na radionici ćete proći kroz:

  • 3 koraka u provođenju strategije preuzimanja vođenja poduzeća i timova  
  • 5 koraka kako inspirirati ljude
  • 8 zamki koje treba izbjegavati kada preuzmete tim
  • 4 osnovna tipa suradnika na koje moramo obratiti pažnju u procesu tranzicije

Nakon radionice ćete znati kako?

  • razviti osobnu strategiju tranzicije
  • planirati tranziciju unutar poduzeća
  • dijagnosticirati situaciju u kojoj se nalazite
  • doći do jasnoće o izazovima i mogućnostima koje su ispred vas
  • provesti strategije i tehnike kako biste brže došli do cilja
  • osigurati kvalitetu u preuzimanju odgovornosti bez obzira na voditeljsku poziciju koju baštinite

Radionica će vam dati samopouzdanje i znanja kako postupati s različitim vrstama ličnosti.

Radionica je namjenjena:

  • svima koji se pripremate za preuzimanje nove funkcije u poduzeću
  • svima koji u budućnosti planiraju razvoj i unapređenje karijere
  • svima koji ste na novoj poziciji kratko vrijeme i suočeni ste s brojnim poteškoćama

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

TRANSFORMACIJA OBITELJSKIH PODUZEĆA – vođenje poduzeća prema dugoročnom uspjehu

JEDNODNEVNA RADIONICA

TRANSFORMACIJA OBITELJSKIH PODUZEĆA – vođenje poduzeća prema dugoročnom uspjehu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.4.2021.

Jeste li znali da samo 16% obiteljskih poduzeća ima plan za postupak nasljeđivanja?
Nemojte i vi ostati u svijetu dinosaura!

Obiteljska poduzeća koja posluju već dugi niz godina čekaju svoju transformaciju. Od brojnih izazova koji su ispred njih možemo izdvojiti tri ključna: to su nasljeđivanje, digitalna transformacija i inovacije. Ako se poduzeća ne suoče s njima i ne pronađu svoj put transformacije ugrožavaju svoj poslovni model i budućnost uspješnog poslovanja. Kako krenuti s promjenama i što sve promjene trebaju obuhvatiti saznajte na radionici koja će se održati 27. veljače (srijeda) u Zagrebu.

Svoje iskustvo iz biznisa prenijet će vam dr.sc. Andreja Švigir. Brojni projekti uvođenja kontrolinga na kojima je radila, a koji su doveli do potpune transformacije biznisa pokazali su između ostalog i uzroke ulaska u krizu obiteljskih poduzeća. Na radionici saznajte o kojim se uzrocima radi i kako izaći iz pozicije „stuck in“.

Pogledajte iskustva drugih:

Pristup Altius savjetovanja i gospođe Andreje Švigir bio je stručan i profesionalan. Detaljno je pristupila svakoj cjelini ili problemu. Njezin odnos prema timu bio je iznad svega profesionalan i korektan.
Ivan Krišto, vlasnik Seles Group (obiteljsko poduzeće)

Pristup konzultantice dr.sc. Andreje Švigir bio je proaktivan i motivirajući. Andreja nam je uspješno prenijela svoja znanja i iskustva. Sve odgovorne osobe u poduzeću sada raspolažu s kvalitetnim, preciznim i pravovremenim informacijama o rezultatima poslovanja i planovima što im daje osjećaj sigurnosti i ubrzava procese.
Melita Franjić, voditeljica računovodstva  poreza, RASCO d.o.o. (obiteljsko poduzeće)

Koristi koje smo imali nakon projekta odnosile su se na unapređenja poslovanja, bolju viziju kojim smjerom voditi poslovanje, proaktivno komuniciranje s postojećim i potencijalnim klijentima, usmjeravanje prodaje profitabilnim kupcima i proizvodima. .
Dr. Branimira Pašalić, vlasnica Gramamed d.o.o. (obiteljsko poduzeće)

Koristi koje smo imali nakon projekta su se odnosile na brzo uočavanje segmenata poslovanja koji zahtjevaju korektivno djelovanje. Iskustvo Andreje Švigir koja nas je vodila kroz projekt te poznavanje poslovnih procesa doveli su nas do toga da na drugačiji način gledamo biznis.
Vlatka Žmire, predsjednica nadzornog odbora i suvlasnica poduzeća SPIN VALIS d.o.o. (obiteljsko poduzeće)

Prošli smo kroz izazovan projekt koji nam je u konačnici omogućio rast i sazrijevanje i kroz biznis i kroz odnose. Andreja je pokazala veliku dozu razumijevanja za sve ljudske i organizacijske krize u kojima smo se našli.

Veliki je motivator, sve nas je nadahnula za dodatne napore i iskorake u profesionalnom smislu. 
Arijana Drezga, suvlasnica, DREZGA d.o.o. (obiteljsko poduzeće)
Katica Kovač Vrabec, izvršna direktorica

NE PROPUSTITE OVU JEDINSTVENU RADIONICU
Počnite voditi poduzeće prema dugoročnom uspjehu!

Iz radionice izdvajamo:

  • kretanje kroz promjenjivo poslovno okruženje – prilagodba nužna za opstanak – primjeri poduzeća koja u tome nisu uspjela i analiza slučaja (prepoznavanje vlastitih kritičnih točaka)
  • koraci rasta – znamo li prepoznati ono što nas odvaja od ostalih?
  • izgradnja poslovnog networkinga – strateška partnerstva – pozitivni primjeri iz prakse
  • omogućavanje poslovne transformacije – kočimo li razvoj vlastitog poduzeća
  • koji je vaš plan igre? Imamo li jasnu sliku svog biznisa i plan njegovog razvoja – znamo li što nedostaje i razvijamo li alternative koje nas dovode do rješenja?
  • prvi korak promjene – promjena naočala kroz koje gledamo na biznis – VJEŽBA
  • uvođenje promjena kroz digitalizaciju i inovacije 
  • upravljanje transformacijom biznisa kroz profesionalizaciju biznisa i obitelji
  • Next Generation – obiteljsko poduzeće kao konkurentska prednost
  • kako zainteresirati potomke za obiteljski biznis?
  • izgradnja povjerenja i davanje prostora suradnicima – kreiranje MAPE NASLJEĐIVANJA – VJEŽBA
  • 6 područja djelovanja (vođenje, financijski menadžement i kontroling, prilagodljiv strateški plan, upravljanje rizicima, način rješavanja problema i izazova – problemi vs izazovi, razvoj vlastitih kompetencija – emocionalna inteligencija i komunikacija)
  • svjetla i tamna strana obiteljskog biznisa
  • pleme , obiteljski identitet i povjerenje – prednosti i nedostaci
  • što na obiteljskim rukovima i dječjim rođendanima?
  • STUDIJI SLUČAJA – na radionici ćemo raditi na studijima slučaja obiteljskih poduzeća za čiji će razvoj poslovanja polaznici predlagati rješenja

Radionica je namjenjena:

  • vlasnicima obiteljskih poduzeća
  • menadžerima koji rade u obiteljskim poduzećima
  • nasljednicima obiteljskog biznisa

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Analiza rizika za menadžere i kontrolere

JEDNODNEVNA RADIONICA

Analiza rizika za menadžere i kontrolere

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir
Ivan Pigac
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.10.2021.

„Jedino čime sam se bavio u upravljanju bili su rizici i njihova analiza“

Kad ste zadnji puta razmišljali o rizicima koje imate u poslovanju? Ipak, razmišljati o njima nije isto što i analizirati ih i izračunavati vjerojatnost njihovih događaja te simulirati utjecaj koji rizici mogu imati na vaše poslovanje? Ako ne analiziramo rizike to ne znači da oni ne postoje. To samo na žalost znači da ih podcjenjujemo. Kakvoća poslovnih odluka značajno ovisi o analizi rizika i zapamtimo nisu svi rizici financijske prirode, ali svi na financijske rezultate utječu. Kad ih analiziramo, u obzir moramo uzeti sve informacije o poslovnom problemu, modelirati ga te pomoću alata za izračunavanje rizika procjeniti vjerojatnost njegovog događaja. Metodologija analize rizika, odnosno Monte Carlo simulacija omogućit će vam da izračunate i prepoznate utjecaj svih prepoznatih rizika na uspješnost i sigurnost vašeg poslovanja.

Polaznici će raditi na vlastitim računalima i vrhunskom alatu za analizu rizika Palisade@Risk te kreirati izvještaje koji govore više od riječi.

Ideja radionice je da polaznici, radeći pomoću statističkih modela, odmah mogu analizirati rizike u poslovanju! 

Pridružite nam se na radionici 26. listopada u Zagrebu ili online.

Rad na računalu uz primjenu @risk programa te Monte Carlo simulaciju

Kreirajte vrhunske izvještaje DASHBOARDE o rizicima

Teme radionice:

I. DIO

  • Identificiranje opasnosti
  • alati za upravljanje rizicima
  • razina prihvatljivosti rizika
  • prihvaćanje rizika i odgovornosti čelnih ljudi u organizacijama
  • važnosti i vrijednosti procesa upravljanja rizicima kao temelja upravljanja organizacijama

II. DIO

  • Statistički aspekti analize rizika: slučajne varijable – distribucije vjerojatnosti Monte Carlo simulacija: alati za Monte Carlo simulaciju – Palisade @Risk
  • Znamo li prepoznati poslovni problem i rizik?
  • Modeliranje poslovnih problema: definiranje distribucija ekspertnom procjenom – definiranje – distribucija prilagodbom empirijskim podacima – modeliranje koreliranih varijabli
  • Analiza rezultata
  • Analiza osjetljivosti – What if analiza
  • Optimizacija i Monte Carlo simulacija: kako pronaći najbolje rješenje u uvjetima rizika
     
  • POLAZNICI ĆE RADITI NA SLJEDEĆIM SLUČAJEVIMA:
    • planiranje proizvodnje
    • analiza tečajnih razlika
    • analiza novčanog toka

III. DIO

  • Analiza rizika i kontroling – izvještaji/Dashboard za menadžment
  • Kontrolerski Storytelling i izvještavanje o rizicima
  • Utjecaj rizika na uspješnost i sigurnost poslovanja
  • Korištenje RISK MATRIX

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima i upravi poduzeća koji donose strateške odluke
  • menadžmentu koji radi na poslovima planiranja i analize
  • voditeljima kontrolinga i kontrolerima
  • voditeljima projekata
  • menadžerima financija i računovodstva
  • menadžerima u proizvodnju
  • menadžerima u prodaji

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

ONLINE – Koja pitanja CEO treba postaviti svom CFO-u i kontrolingu?

JEDNODNEVNA RADIONICA

ONLINE – Koja pitanja CEO treba postaviti svom CFO-u i kontrolingu?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sati
  3. Cijena / besplatno
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 19.6.2023.

Često se u praksi događa da unutar organizacije svi rade posao koji nije njihov. Pa tako imamo situaciju u kojoj CEO radi financijske analize, CFO knjiži poslovne događaje, direktor nabave sređuje skladište i sve tako u nedogled.

Ovom radionicom željeli bismo potaknuti CEO poziciju da se usmjeri svojim ciljevima i zadacima te da krene prema pravim pitanjima usmjerenim svojim suradnicima. To znači da će na temelju tako postavljenih pitanja svako biti usmjeren na svoj dio zadataka. Dođite na našu radionicu kako bismo zajedno otvorili CEO pitanja.

Teme radionice:

  • Da bismo znali koje KPI ostvariti trebamo znati kako ih postaviti (za svaki sektor)
  • Da bismo koristili znanja iz financijskog kontrolinga trebali bismo dobiti odgovor o strukturi imovine i izvorima imovine te njihovom kretanju u odnosu na prihode
  • Da bismo uočili latentne promjene u poslovanju trebamo znati pročitati modele koji nas na to upozoravaju
  • Da bismo znali u kojem smjeru idu odnosi s kupcima i dobavljačima trebamo dobiti informaciju o njihovoj vrijednosti
  • Da bismo uočili potencijalne opasnosti i rizike trebamo dobiti informacije o makorekonsmkim pokazateljima i analizu djelatnosti u kojoj se nalazimo
  • Da bismo znali kako upravljati financijskim poslovanjem trebamo dobiti informaciju o zamkama financijske poluge
  • Da bismo kreirali računovodstvenu i poreznu politiku poduzeća trebamo dobiti informaciju o utjecaju računovodstvenih politika na naše poslovanje
  • Da bismo znali što učiniti s investicijom trebamo dobiti informaciju o dinamici njezinog efektuiranja

Radionica je namijenjena:

  • članovima uprave društva
  • svim “C” pozicijama
  • menadžerima koji rade na poslovima upravljanja poduzećem

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako izgraditi jak, uspješan i efikasan tim – uz Hogan Assessment?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako izgraditi jak, uspješan i efikasan tim – uz Hogan Assessment?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 sati
  3. Cijena / 2.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir
Ivan Pigac

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 23.11.2021.

Kako izgraditi jak, uspješan i efikasan tim – uz Hogan Assesment?

Svaki polaznik proći će Hogan testiranje te će mu biti prezentirani rezultati (individualno, jedan na jedan)

Kroz  radionicu vas vode: Ivan Pigac, vojni pilot i Dr.sc. Andreja Švigir

Kad se spomene upravljanje timovima svima se digne kosa na glavi od mnoštva površnih i jednostavnih savjeta koji u praksi najčešće ne funkcioniraju. Menadžment najčešće u biznisu ima dvije situacije: ili stvara tim ili ga nasljeđuje. I jedna i druga situacija imaju svoje prednosti i nedostatke, ali ono što je u tome najvažnije je razumijeti da su izgradnja i vođenje timova povezani s ljudima, njihovim strahovima i otporima te kompetencijama koje imaju ili nemaju za posao koji rade ili projekt koji vode. Na radionici 23. studenoga (utorak) u Zagrebu (radionici se možete pridružiti i online) s polaznicima ćemo proći niz situacija, studija slučaja i praktičnih primjera te im dati alate za izgradnju uspješnih i efikasnih timova.  Jednako tako svakom polazniku dat ćemo feedback o njegovim/njezinim kompetencijama.

Sadržaj radionice:

  • struktura timova
  • različitost timova u odnosu na potrebe organizacije
  • prepoznavanje vođa unutar tima – praktičan primjer
  • načini vođenja timova – studij slučaja
  • razine spremnosti tima
  • transformacije organizacija i promjene unutar tima – studij slučaja
  • stvaranje predvodničke koalicije unutar tima – praktičan primjer
  • upravljanje sobom – empatija, moć, utjecaj
  • izgradnja tima – uloge, ravnoteža, komunikacija, podrška
  • kreativno rješavanje problema i donošenje odluka – praktičan primjer
  • timovi u nevolji uzroci neuspjeha – problematične osobe, međuljudski odnosi, timsko razmišljanje, timsko besposličarenje – praktični primjeri
  • suočavanje s obrambenim mehanizmima
  • HOGAN ASSESMENT – svaki polaznik popunjavat će test te će nakon radionice imati pola sata feedback-a vezanog uz vlastite kompetencije

Radionica je namjenjena:

  • Članovima uprave
  • Menadžerima i voditeljima sektora
  • Svakome tko želi unaprjeđivati vlastite I timske kompetencije

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Imamo probleme za vaša rješenja?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Imamo probleme za vaša rješenja?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sata
  3. Cijena / besplatno
Ivan Pigac

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 21.3.2022.

U organizacijama svi prepoznaju probleme, imaju odlična rješenja, a kada se ona počnu primjenjivati ipak sve ostaje isto kao što je i bilo. Zašto je to tako i zbog čega se ništa nije promijenilo, iako je izgledalo da će sve biti drugačije? Možda zato jer to i nisu bili problemi, možda su bili samo simptomi. Zbog čega smo probleme „rješavali“ baš na taj način? Je li to slučajnost ili obrazac koji se često može vidjeti u odlučivanju.

Upravo ćemo na radionici pokušati zajedno otkloniti česte zablude i pogreške u odlučivanju. Vidjet ćemo i kako odabrati najbolje alate za rješavanje problema, umjesto da odabiremo problem za unaprijed određena rješenja i poznate alate koji najčešće ne funkcioniraju. Bez da razumijemo što je zaista problem naše organizacije, sav trud koji ulažemo donijet će samo frustraciju i neuspjeh. Pridružite nam se na radionici 21. ožujka (ponedjeljak) u Zagrebu i promijenite način na koji donosite svoje poslovne odluke.

O čemu ćemo govoriti:

  • o proces razumijevanja problema koji utječu na organizaciju 
  • o načinu određivanje i identifikaciji problema
  • o  prepoznavanju specifičnosti i razlika problema
  • o razlici kreativnog i kritičkog razmišljanja
  • o načinu razmišljanja konkurencije
  • o alatima rješavanja problema
  • o razinama upravljanja i rješavanju problema
  • o liderskim sposobnostima u rješavanju problema
  • o problemima koji to nisu, a izgledaju da jesu!
  • o metodologiji Fishbone – STUDIJ SLUČAJA

Radionica je namjenjena:

  • upravama društva
  • menadžmentu svih razina upravljanja
  • svima koji žele znati kako prepoznati prave probleme u organizaciji

CEO – Chief Executive Officer – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.