Što još nedostaje kako biste postali suvremen, strateški orijentiran voditelj nabave i logistike?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Što još nedostaje kako biste postali suvremen, strateški orijentiran voditelj nabave i logistike?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sata
  3. Cijena / besplatno
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 4.7.2023.

Već nekoliko generacija stvaramo uspješne voditelje nabave i logistike osnažene znanjem i vještinama potrebnim za rješavanje kompleksnih izazova suvremenog poslovnog okruženja.

Kako to radimo i zašto je uloga nabave i logistike esencijalna za uspjeh svake organizacije?

Svaka poslovna organizacija ima razlog i svrhu postojanja, iako ona često nije formalno zabilježena niti komunicirana kroz organizacijsku strukturu. Pa tako, voditelji nabave i logistike najčešće smatraju da je njihov najvažniji zadatak osigurati dostupnost roba i usluga na vrijeme po razumnoj cijeni. No, zadatak i uloga voditelja nabave i logistike je puno kompleksnija, zahtjevnija i nadasve presudna za uspjeh organizacije.

Podsjetimo se da je svrha i cilj svake organizacije stvoriti neku novu vrijednost u obliku roba i usluga te zadovoljiti potražnju kupaca u količini, kvaliteti, mjestu i vremenu po prihvatljivoj cijeni.

Pritom, ne postoji organizacija koja direktno ili indirektno ne nabavlja sirovine, materijale i usluge potrebne za kreiranje te nove vrijednosti. Upravo činjenica da stvaranje nove vrijednosti u svakoj organizaciji započinje nabavom integralnih elemenata te nove vrijednosti, stavlja nabavu i logistiku na posebno mjesto u organizaciji, na sami početak tog izazovnog lanca opskrbe vrijednosti krajnjim kupcima. Kako bi upotpunili sliku, dodajmo tome i izazov ekonomičnog upravljanja ograničenim resursima, poglavito financijskim te činjenicu da poslujemo u globalnoj ekonomiji obilježenoj rizicima u kojoj je jedino promjena stalna.

Sve navedene elemente kompleksnosti funkcije saželi smo u skup znanja i vještina neophodnih za rješavanje kompleksnih izazova suvremenog poslovnog okruženja i kreirali obrazovni program za voditelja poslova nabave i logistike.

Kroz dvosatni seminar provesti ćemo vas kroz glavne teme i pokazati vam koja su znanja i vještine potrebne za stvaranje uspješne nabave i logistike i kako ih prenosimo našim polaznicima.

Svrha našeg obrazovnog programa je stvoriti stručnjake koji znaju kako:

  • kreirati strategiju nabave u skladu s organizacijskom misijom, vizijom i strategijom te postaviti opće ciljeve nabave
  • odrediti politike i instrumente nabave te implementirati koncept strateške nabave u poslovanje
  • kreirati organizaciju nabave, oblikovati organizacijska mjesta s jasno definiranim znanjima i kompetencijama za obavljanje zadataka i ostvarenje zadanih ciljeva
  • provesti analize, planirati potrebe u internom lancu opskrbe te projicirati potrebne zalihe
  • oblikovati i voditi skladišno poslovanje i unutarnju logistiku
  • odrediti sustav nabavljanja primjeren organizaciji, implementirati upravljanje kategorijama u nabavi te odrediti metodologiju nabave po kategorijama
  • detektirati rizike nabave i kreirati strategiju upravljanja rizicima
  • optimizirati vanjsku logistiku
  • uspostaviti sustav upravljanja odnosima s dobavljačima i naučiti pregovarati
  • kreirati sustav upravljanja projektima u nabavi i voditi projekte
  • voditi nabavu u skladu sa načelima i odrednicama Zakona o javnoj nabavi
  • uspostaviti kontroling nabave i mjeriti ostvarenja

Radionica je namijenjena:

  • voditeljima nabave i logistike
  • planerima poslovanja
  • voditeljima financija i računovodstva
  • svima koje zanima ova važna tema

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako optimizirati poslovnu logistiku uz pomoć MS Excela

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako optimizirati poslovnu logistiku uz pomoć MS Excela

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 2.6.2023.

Uspješnost poslovanja poduzeća uveliko ovisi o učinkovitosti lanca opskrbe.  Cilj svakog opskrbnog lanca je u pravo vrijeme, na pravom mjestu osigurati dostupnost potrebne količine proizvoda uz što niže troškove.

Pritom, optimiziran logistički sustav ključan je čimbenik prijenosa dobara između sudionika u lancu opskrbe pa se stoga odluke o kanalima distribucije i distribucijskim mrežama ubrajaju u najključnije odluke za uspješnost opskrbnog lanca poduzeća.

Izazovi prostorno vremenske transformacije dobara u logističkim sustavima ogledaju se u pronalasku optimalnog rješenja radi ostvarenja maksimalnog ili minimalnog rezultata uz zadovoljenje postavljenih ograničenja i/ili zahtjeva. 

Uz pomoć linearnog programiranja, primjenom MS Excel programskog alata Solver moguće je brzo i jednostavno riješiti slijedeće logističke probleme:

  • rasporediti posao tako da se utroši najmanje radnoga vremena;
  • odrediti najkraći put na transportnoj mreži;
  • odrediti raspored dostave tako da transportni troškovi budu minimalni;
  • odrediti lokacije i kapacitete logističko – distributivnih centara tako da potražnja bude zadovoljena, a troškovi distribucije minimalni;

Na radionici ćemo na konkretnim primjerima uz pomoć MS Excela odgovoriti na izazove upravljanja poslovnom logistikom i pronaći optimalna rješenja za navedene poslovne probleme.

Optimizacijom logističkog sustava distribucije u lancu opskrbe ostvaruju se slijedeće koristi za poduzeća:

  • smanjenje troškova transporta
  • optimalno korištenje ograničenih resursa transportnih sredstava
  • maksimalno iskorištenje ugrađenih kapaciteta zaposlenika
  • optimalno korištenje investicijskog kapitala za uspostavu logističkih centara
  • povećanje zadovoljstva krajnjih kupaca
  • smanjenje ugljičnog otiska


Radionica je namijenjena:

  • voditeljima nabave i logistike
  • kontrolerima i poslovnim analitičarima
  • planerima poslovanja
  • voditeljima financija i računovodstva
  • svima koje zanima ova važna tema

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Planiranje nabave u proizvodnim poduzećima

JEDNODNEVNA RADIONICA

Planiranje nabave u proizvodnim poduzećima

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 9.5.2023.

Želite dobiti gotove modele u Excelu koje ćete koristiti za planiranje nabave u proizvodnim poduzećima?

U današnjim uvjetima poslovne neizvjesnosti, izrazite volatilosti tržišta i nikad veće prijetnje opstanku poduzeća imperativ je uspostaviti učinkovite poslovne procese. Osnovni izazov u upravljanju proizvodnim organizacijama je eliminiranje zastoja, skraćenje trajanja proizvodnog procesa, optimizacija zaliha i smanjenje potrebnog radnog kapitala. Pritom, zadatak i odgovornost nabave je osigurati nesmetanu, pravovremenu i količinski optimiziranu raspoloživost proizvodnih sirovina te pomoćnih i potrošnih materijala poštujući načelo ekonomičnosti.

Ključno je osigurati suradnju među dionicima, odjelom nabave i proizvodnje. Razvijanjem plana i rasporeda proizvodnje te povezivanjem plana sa sastavnicama proizvoda i raspoloživim zalihama, nabava će biti u mogućnosti kreirati agregatni plan nabave.

Na radionici ćemo na konkretnim primjerima odgovoriti na slijedeća pitanja:

  • Kako uz pomoć MRP planiranja kreirati sustav nabavljanja utemeljen na instrumentu količine nabave i trenutka nabave te koji su inputi za planiranje nabave proizvodnih poduzeća
  • Kako planirati nabavu u sustavu ovisne, a kako u sustavu neovisne potrošnje
  • Kako izračunati volatilnost u potrebama za proizvodnju i potrošnju
  • Kako odrediti veličinu isporuke i koji su rizici povezani s veličinom isporuke
  • Koju politiku u odnosu na sigurnosne zalihe poduzeće treba zauzeti kako bi smanjilo rizike nedostatka zaliha
  • Kako planirati optimalnu količinu nabave te kolika je optimalna količina zaliha
  • Kako smanjiti broj postupaka nabave, a pritom ne opteretiti financijski položaj poduzeća
  • Koliko je radnog kapitala za financiranje sirovina i materijala potrebno organizaciji kako bi omogućila nesmetano odvijanje proizvodnog procesa
  • Koliko je radnog kapitala za financiranje sirovina i materijala potrebno organizaciji kako bi omogućila nesmetano odvijanje proizvodnog procesa

Radionica je namijenjena:

  • direktorima i voditeljima nabave
  • kontrolerima i poslovnim analitičarima
  • planerima poslovanja
  • direktorima proizvodnje
  • voditeljima proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • svima koje zanima ova važna tema

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Upravljanje kategorijama u nabavi – kako smanjiti troškove poslovanja i povećati operativnu učinkovitost?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Upravljanje kategorijama u nabavi – kako smanjiti troškove poslovanja i povećati operativnu učinkovitost?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.4.2023.

Želite li saznati više o ovoj edukaciji?

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Na radionicu je potrebno donijeti računalo – (upute što je potrebno instalirati na računala dobit ćete nakon prijave na radionicu)

Koliko puta ste bili u situaciji u kojoj se od vas tražilo da hitno snizite troškove i povećate efikasnost nabave, a da brzog rješenja nije bilo na vidiku? Pod pritiskom ostalih službi s hitnim zahtjevima i intenzivnih operativnih aktivnosti teško je pronaći vrijeme za promišljanje i implementaciju vizije – željene budućnosti.

Strateški pristup upravljanja kategorijama u nabavi preoblikovati će način na koji nabavljate robe i usluge i usmjerit će pažnju na aktivnosti u ključnim područjima nabave kako bi se iskoristio potencijal za optimizaciju i stvorila dodana vrijednost za cijelo poduzeće. Digitalna transformacija poslovanja smanjit će operativni pritisak na službu nabave i značajno skratiti nabavni ciklus.

Ispravnim upravljanjem kategorijama u nabavi značajno ćete smanjiti trošak nabave i stvoriti konkurentsku prednost potrebnu za vaš poslovni uspjeh.

Pitanja na koja ćete dobiti odgovor!

  • Koje su ključne odrednice sustava upravljanja nabavom prema kategorijama?
  • Koje promjene sustav upravljanja prema kategorijama donosi u odnosu na tradicionalan način nabavljanja?
  • Kako definirati kategorije?
  • Kako izraditi matricu kategorija i definirati optimalnu strategiju nabave?
  • Kako istražiti tržište i kreirati bazu dobavljača prema kategorijama?
  • Kako postaviti ciljeve za svaku kategoriju u odnosu na smanjenje troškova nabave i smanjenje rizika nabave?
  • Kako pomoću pokazatelja poslovanja mjeriti uspješnost u ostvarenju ciljeva nabave?
  • Kako kreirati matricu analize postupaka nabave prema kategorijama?
  • Na nabavu kojih kategorija trošimo najviše vremena?
  • Kako bi mogli unaprijediti učinkovitost procesa nabave i smanjiti broj narudžbi?
  • Koji tip organizacije nabave bi najviše odgovarao s obzirom na kategorije koje nabavljamo?

Sadržaj radionice:

  • Prikaz koncepta upravljanja nabavom prema kategorijama
  • Analiza potrošnje i kreiranje kategorija potrošnje – STUDIJ SLUČAJA
  • Kreiranje kros-funkcionalnih timova za upravljanje kategorijama
  • Analiza tržišta nabave i kreiranje sustava upravljanja dobavljačima prema kategorijama
  • Izrada Kraljičeve matrice – Identificiranje prilika i određivanje strategija nabave
  • Postavljanje ciljeva nabave po kategorijama i postavljanje sustava mjerenja ostvarenja
  • Implementacija strategija usmjerenih na smanjenje troškova i mjerenje uspjeha pomoću pokazatelja
  • Implementacija strategija usmjerenih na povećanje efikasnosti procesa nabave i mjerenje ostvarenja
  • Implementacija digitalnih rješenja za upravljanje kategorijama, nabavom i dobavljačima
  • Upravljanje kategorijama – studij slučaja:
  • Radionica je temeljena na praktičnom prikazu promjene načina upravljanja nabavom, s tradicionalnog na upravljanje nabavom po kategorijama. Temeljem podataka  stvarnog poduzeća polaznici će moći zajedno s predavačem:
  • Uspostaviti sustav upravljanja nabavom/zalihama po kategorijama i definirati ključne promjene
  • Kreirati kategorije
  • Analizirati potrošnju po kategorijama
  • Izraditi Kraljičevu matricu i odrediti strategije nabave za pojedinu kategoriju
  • Provesti postupak nabave po kategorijama u e-okruženju
  • Igrati ulogu dobavljača u simulaciji nabavnog događaja s ciljem prikupljanje ponuda i pregovaranje putem e-aukcija u digitalnoj platformi Promena E-sourcing solutions
  • Kreirati matricu i analizirati postupke nabave te odrediti strategiju za upravljanje zalihama.
  • Polaznici će nakon završetka radionice:
  • razumjeti prednosti sustava upravljanja nabavom prema kategorijama
  • znati koje korake je potrebno poduzeti da bi se implementirao sustav upravljanja nabavom/zalihama
  • biti u mogućnosti kritički se osvrnuti na tradicionalan način upravljanja nabavom te na upravljanje nabavom prema kategorijama i odabrati ispravan pristup za svoje poduzeće
  • naučiti kako i bez pomoći naprednog ERP-a, analizirati potrošnju i izraditi Kraljičevu matricu u Excelu.
  • moći interpretirati rezultate analize i odabrati ispravan pristup za upravljanje poslovanjem u svom poduzeću.
  • Radionica će polaznicima pružiti potrebna znanja i vještine kako bi postali promotori i pokretači pozitivnih promjena u poslovanju.
  • Radionica je namijenjena:
  • Upravi i menadžmentu poduzeća
  • Direktorima i voditeljima nabave
  • Operativnim voditeljima u nabavi
  • Direktorima i voditeljima kontrolinga
  • Kontrolerima i analitičarima
  • Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako izračunati troškove držanja zaliha i kako racionalno ulagati u nove?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako izračunati troškove držanja zaliha i kako racionalno ulagati u nove?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta
Andreja Švigir
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 2.3.2021.

  • Razmišljate o količini zaliha koja vam se nalazi na skladištu i niste sigurni kako ju optimizirati?
  • Ne uspjevate troškove skladišta i zaliha držati pod kontrolom?
  • Niste sigurni kako izračunati troškove držanja zaliha i ostvariti uštede u poslovanju?
  • Zalihe nedovršene proizvodnje konstantno rastu – slučajno ili namjerno?
  • Želite kreirati „what if“ analizu zaliha, ali do sada niste u tome uspjeli jer analiza obuhvaća previše pitanja i scenarija?
  • Niste sigurni kako napraviti ABC/XYZ analizu zaliha?
  • Ne znate kako primijeniti EOQ model upravljanja troškovima nabave?
  • Ne znate kako izračunati minimalne, sigurnosne ili maksimalne zalihe?
  • Želite kreirati izvještaj o zalihama na jednoj stranici, ali niste sigurni što u izvještaj staviti?
  • Razmišljate o jednostavnijem procesu planiranja zaliha, a ne znate kako ga provesti?
  • Želite promjeniti pristup upravljanja dobavljačima, ali ne znate kako?

Ako vas muče ovakva pitanja, na pravom ste mjestu!

Ne propustite ovu praktičnu radionicu – uvjerite se da i vi možete kvalitetno upravljati zalihama i povećati profitabilnost poduzeća

Sadržaj radionice:

  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • planiranje aktivnosti upravljanja zalihama i nabavom sukladno viziji poduzeća
  • poslovne politike (što želimo i koje su nam konkurentske prednosti – cjenovna prednost vs diferencijacija proizvoda, rast vs profitabilnost, marže vs koeficijenti obrtaja,  uska vs široka disperzija asortimana)
  • STUDIJ SLUČAJA – ukidanje distributivnog kanala koji na sebe veže visoku razinu zaliha
  • Kontroling zaliha – alati i instrumenti, primjeri i zadaci
  • Kontrolerski aspekti praćenja zaliha – po grupama proizvoda, po starosti, po rentabilnosti/koeficijent obrtaja, ABC analiza, optimiziranje zaliha
  • Potrebne i optimalne zalihe, rentabilni i nerentabilni proizvodi na zalihama, modeli upravljanja zalihama (simulacijski modeli)
  • BCG matrica zaliha – instrument upravljanja zalihama
  • ABC/XYZ analiza upravljanja zalihama
  • EOQ model i troškovi držanja zaliha – STUDIJ SLUČAJA
  • Kako upravljanje zalihama utječe na cash gap i kako ga izračunati
  • Kako izračunati oportunitetne troškove i koristi od smanjivanja razine zaliha
  • Upravljanje zalihama i kamate
  • STUDIJ SLUČAJA – vlastito skladište ili outsourcing
  • STUDIJ SLUČAJA – kako na profitabilnost poduzeća utječe raskid distributivnog ugovora
  • STUDIJ SLUČAJA – izračun minimalnih, sigurnosnih, optimalnih i maksimalnih zaliha

Radionica je namjenjena:

  • voditeljima Supply Chain Managementa
  • voditeljima nabave, logistike i skladišta
  • voditeljima prodaje
  • voditeljima kontrolinga i poslovnim analitičarima
  • vlasnicima poduzeća koji želi poboljšati upravljanje zalihama
  • upravi poduzeća
  • svima onima koje zanima područje upravljanja zalihama i logistike

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Beer Game simulacija – pomoću upravljanja zalihama do veće efikasnosti u lancu opskrbe

JEDNODNEVNA RADIONICA

Beer Game simulacija – pomoću upravljanja zalihama do veće efikasnosti u lancu opskrbe

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta
Kristina Šorić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 5.5.2021.

Igrajmo se! Pomoću upravljanja zalihama do veće efikasnosti u lancu opskrbe

Ovu radionicu moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting

Svjedočansvo iz krize COVID-19
“Uz navedene nedostupnosti roba jako se mučimo s izbjegavanjem nekoliko uzastopnih bullwhip efekata zbog drastičnih promjena u potražnji koje su se događale u nevjerojatno kratkom vremenu (nepuna dva tjedna). U jednom trenutku smo davali sve od sebe da napunimo prodavaonice, u drugom je postojala opasnost od prevelike zalihe i otežanog funkcioniranja zbog toga.” 
https://www.linkedin.com/pulse/kako-lanac-opskrbe-konzum-plus-doo-reagira-na-covid-19-kristina-soric/

NAKON GODINU DANA OD IZBIJANJA KRIZE COVID 19
Od pandemije nadalje mnogi će se modeli poslovanja promijeniti. Sve ćemo se više susretati s velikom neizvjesnosti od budućnosti. Trebat ćemo bolje upravljati rizicima kako bismo održavali agilnost i otpornost lanca opskrbe. U tu svrhu moramo srušiti silose u lancu, moramo komunicirati i razmjenjivati informacije jer će samo kao koordinirana cjelina lanac opskrbe biti snažan i spreman odgovoriti na svaki poremećaj. Ova će vas radionica inspirirati na vaše buduće korake prema tom cilju.

STUDIJ SLUČAJA 
Model ekonomske količine narudžbe (E0Q model) i njegove varijante

Stabilna potražnja, stabilno vrijeme isporuke
Definiranje i rješavanje problema optimizacije (minimizacije) troškova zaliha u slučaju jednog proizvoda – EOQ formula.
Vrijedi li EOQ formula u slučaju popusta na količinu? Ili u slučaju ograničenog kapaciteta skladišta i/ili transporta? Vježbe u Excel Solveru.
Vrijedi li EOQ formula u slučaju više proizvoda? Kako uskladiti narudžbe za više proizvodnih kategorija i više dobavljača? Kako surađivati u naručivanju više proizvodnih kategorija i eliminirati silose? Kako kreirati problem optimizacije (minimizacije) troškova uz dodatna ograničenja? Vježbe u Excel Solveru.

STUDIJ SLUČAJA
Model količine narudžbe sa sigurnosnim zalihama (Formula drugog korjena)

  • Nestabilna potražnja i stabilno vrijeme isporuke
  • Nestabilna potražnja i nestabilno vrijeme isporuke
  • Stabilna potražnja i nestabilno vrijeme isporuke

Praktičan primjer
Na temelju dobivenih podataka o kretanju potražnje iz Beer Game, potrebno je izračunati E0Q i sigurnosne zalihe sa zadanom razinom usluge prema kupcu za sva četri člana u lancu (Maloprodaja, Skladište, Distributer i Tvornica). Na kraju se za svakog člana lanca izračunavaju ukupni troškovi zaliha. Kako u lancu ne postoji komunikacija, svaki član ima svoje troškove jer osim Maloprodaje, nijedan drugi član u lancu nema informaciju o potražnjama krajnjeg kupca. Povede se diskusija kako uvesti unaprjeđenja, a razbijanje silosa i uspostavljanje integracije, koordinacije i komunikacije nameću se kao rješenje. Na kraju se provode simulacije promjenom troškova držanja zaliha, troškova narudžbi, razine usluga prema kupcu i vremena isporuke.

Beer Game

Na temelju realnih podataka iz jednog hrvatskog trgovačkog lanca simulira se potražnja krajnjeg kupca u maloprodaji. Na temelju te potražnje, Maloprodaja naručuje robu od Skladišta, Skladište od Distributera, a ovaj od Tvornice. Svaki član lanca ima svoju strategiju naručivanja. Članovi ne komuniciraju i djeluju u svojim silosima. Zbog neizvjesnosti u potražnji, svaki član naručuje najprije i više nego što je potrebno, pa nakon što kreira velike zalihe, počinje naručivati i manje nego što je potrebno, pa opet više, stvarajući varijacije u potražnji koje kroz lanac postaju sve veće kreirajući pritom Efekt biča.

Zalihe su sredstva koje društvo drži u svom redovnom tijeku poslovanja te ih stoga i smatramo likvidnom imovinom. Za mnoga poduzeća bez zaliha nema opstanka. Druga strana medalje je da su zalihe često kamen oko vrata mnogima koji imaju poteškoća s njihovim upravljanjem. Zašto se baviti zalihama? Dovoljan razlog zasigurno je podatak da u ukupnim troškovima koje poduzeće generira, zalihe zauzimaju visoki postotak udjela. Stoga je danas jedan od temeljnih menadžerskih zadataka udovoljiti suvremenim zahtjevima koji se odnose na smanjenje razine zaliha, visoku fleksibilnost, bržu isporuku te niže troškove. Ako želite naučiti kako upravljati zalihama te kako primjenjivati formule i alate prilikom izračuna optimalnih količina zaliha koje neće opteretiti vaše poslovanje, već ga potaknuti, dođite na radionicu 
5. svibnja (srijeda) u Zagrebu.

Teme radionice:

  • znamo li kako formirati nabavnu vrijednost robe: koje troškove treba uključiti u nabavnu/proizvodnu vrijednost zaliha
  • računovodstvene politike na području zaliha: kako primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha utjecati na dobit i vrijednost imovine društva
  • usporedba rezultata dobivenih primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha
  • kontroling zaliha i određivanje KPI nadgrupa, grupa i podgrupa zaliha
  • upravljanje zalihama kroz QlikSense BI alat
  • KO vs MARŽA po grupama proizvoda te njegov utjecaj na rentabilnost
  • BGC matrica proizvoda – instrument za upravljanje zalihama
  • što je «cash gap» i kako ga izračunati?
  • kako izračunati min., max. i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu – novac
  • upravljanje lancem opskrbe – koordinacija na relaciji dobavljač/poduzeće/klijent
  • upravljanje zalihama kao strategija upravljanja lancem opskrbe. Koordinacija na relaciji dobavljač/klijent, a u svrhu minimaliziranja ukupnog troška zaliha i maksimiziranja razine usluge
  • Beer  Game – simulacija lanca opskrbe – maloprodaja, skladište, distributer, tvornica
  • iskustva iz krize COVID-19. Gdje su nastali najzanimljiviji primjeri Efekta biča i kako su se hrvatska poduzeća snašla?
  • Efekt biča (Bullwhip Effect) – zašto nastaje i kako ga izbjeći– STUDIJ SLUČAJA
  • Model ekonomske količine narudžbe (EOQ model) za jedan proizvod i za više proizvoda – kako modelirati i riješiti problem optimizacije Excel Solver – STUDIJ SLUČAJA
  • Model količine narudžbe sa sigurnosnim zalihama – VJEŽBE U EXCELU – slučaj iz hrvatske poslovne prakse – PRAKTIČAN PRIMJER SIMULACIJE

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji upravljaju cjelokupnim poslovanjem društva
  • menadžerima logistike
  • menadžerima nabave i prodaje
  • menadžerima kontrolinga
  • vlasnicima malih društava koji žele poboljšati upravljanje zalihama
  • svima onima koji se žele obrazovati iz područja upravljanja zalihama

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Planiranje zaliha u lancu opskrbe i optimizacija transporta – preuzmite gotove modele u Excelu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Planiranje zaliha u lancu opskrbe i optimizacija transporta – preuzmite gotove modele u Excelu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 27.1.2022.

este li znali da su pogreške u planiranju oko 60% u odnosu na prodaju? Trgovci naručuju više nego što trebaju, a proizvođači proizvode više nego što mogu prodati. Rezultat su previsoki troškovi, previsoke i nekurentne zalihe.

Za radionicu smo vam pripremili predloške u Excelu i stvarne poslovne podatke. Pokazat ćemo vam kako voditi nomenklaturu podataka i time stvoriti podlogu za pouzdano planiranje.

Analizirat ćemo kretanje prodaje u prošlosti u svrhu predviđanja budućih događaja, a s ciljem optimiziranja zaliha i osiguranja raspoloživosti potrebnih zaliha.

Uz pomoć linearne regresije ispitat ćemo utjecaj marketinških aktivnosti na buduću prodaju.

Kada projiciramo buduću prodaju, naučit ćemo kako planirati potreban materijal za proizvodnju i kako izračunati potrebne količine zaliha u trgovačkom poduzeću. 

Naposljetku, baviti ćemo se logistikom opskrbnog lanca uz pomoć matematičkog modela linearnog programiranja u Excelu. Izraditi ćemo raspored dostave tako da troškovi budu minimalni te odrediti kapacitete i lokacije budućih centralnih skladišta tako da potražnja bude zadovoljena, a troškovi distribucije minimalni.

U uvjetima dinamičnog tržišta, svakodnevno se susrećemo sa izazovom optimizacije zaliha u lancu opskrbe bilo da se radi proizvodnom ili trgovačkom društvu. Čak i da imate na raspolaganju napredna programska rješenja koja vam pomažu u planiranju, bitno je razumjeti na koji način možemo uz pomoć Excela pouzdano planirati i optimizirati kretanje roba kroz lanac opskrbe.

Jeste li nabavljač – planer? Vodite li brigu o logistici? Ova radionica je baš za vas. Znamo kako vam pomoći u planiranju zaliha u opskrbnom lancu i optimizaciji transporta.

Pridružite nam se na radionici na kojoj ćete radeći u Excelu na mnoštvu primjera naučiti:

  • zašto je važno planirati ili kako količina i struktura zaliha utječe na uspješnost poslovanja
  • gdje se u organizaciji nalaze inputi za planiranje ili tko su naši najvažniji partneri u ovom poslu
  • kako normalizirati podatke i inpute za planiranje
  • kako projicirati buduću prodaju i potrebne količine zaliha s obzirom na trendove i utjecaje marketinških aktivnosti
  • kako planirati količine i raspored isporuke materijala u proizvodnji
  • kako planirati zalihe u opskrbnom lancu trgovačkog društva
  • kako uz pomoć Solvera optimizirati transportne troškove i rute transporta

Radionica je namijenjena:

  • poslovnim analitičarima
  • planerima
  • osobama u nabavi
  • osobama koje vode materijalno poslovanje u poduzeću
  • kontrolerima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako upravljati Supply Chain-om (SCM) i povećati EBITDA

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako upravljati Supply Chain-om (SCM) i povećati EBITDA

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 13.4.2022.

SC proces jedan je od ključnih procesa svakog poduzeća, jer njime direktno utječemo na njegovu profitabilnost. SC menadžer posredno ili neposredno odgovara za: ulazne cijene, bolje uvjete nabave, kvalitetu, manje troškove samog nabavnog procesa, troškove logistike, rokove, proizvodne procese i sl. Time direktno utječe na EBITDA. Na radionici ćemo dati odgovor na pitanje kako unaprjediti SC process i donijeti novu profitabilnost poduzeću.

Teme radionice:

  • Uloga i zadaci SC menadžera u poduzeću
  • Organizacija SC-a
  • SC i koordinacija voditelja nabave i prodaje u procesu nabave
  • Pregovaranje o ugovorima s dobavljačima i kupcima
  • Kako nadzirati procese proizvodnje i isporuke
  • Planiranje i provođenje logističke strategije
  • Nadzor nad skladištenjem proizvoda, rukovanjem i distribucijom
  • Upravljanje prognozama i zalihama
  • Upravljanje troškovima SC
  • Upravljanje troškovima kvalitete
  • Upravljanje cijelim lancem opskrbe
  • Upravljanje i motiviranje tima u lancu opskrbe
  • Kako unaprijediti lanac opskrbe te uvesti inovacije – STUDIJ SLUČAJA
  • Razvoj odnosa s novim i postojećim dobavljačima
  • Upravljanje i minimiziranje rizika (operativnih, reputacijskih) koji bi mogli utjecati ili prekinuti lanac opskrbe
  • Utjecaj lanca opskrbe na okoliš kako bi se postigli ciljevi održivosti
  • KPI Supply Chain-a
  • Utjecaj SC procesa na EBITDA – STUDIJ SLUČAJA

Radionica je namijenjena:

  • članovima uprave društva
  • svim “C” pozicijama
  • menadžerima koji rade na poslovima upravljanja poduzećem
  • Supply Chain menadžerima
  • voditeljima nabave i logistike
  • voditeljima proizvodnje
  • voditeljima prodaje
  • voditeljima kontrolinga

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sati
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV.
Andreja Švigir
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 2.6.2022.

Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom? Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom. Na radionici 2. lipnja (četvrtak) u Zagreb i online proći ćemo kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.

Sadržaj radionice:

Kontroling prodaje i kupaca

  • strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
  • kontroling prodajnih kanala
  • ABC analiza prodaje – Paretovo pravilo
  • kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
  • poslovna poluga – upravljanje troškovima u prodaji
  • modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat
  • analiza promjene cijena i monitoring kupaca
  • nenaplaćena potraživanja i njihovi troškovi
  • pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce – rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha i dobavljača

  • strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje zaliha – stablo zaliha
  • KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
  • BGC matrica proizvoda – instrument za upravljanje zalihama
  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • cash gap i kako zalihe utječu na njega?
  • ABC/XYZ analiza zaliha
  • Strukturiranje, segmentacija i ocjenjivanje dobavljača
  • Kraljičeva matrica u upravljanje nabavom i dobavljačima

Radionica je namjenjena:

  • kontrolerima i menadžerima (CEO, COO, CFO)
  • direktorima prodaje i nabave

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.