fbpx

Primjena excela u kontrolingu

JEDNODNEVNA RADIONICA

Primjena excela u kontrolingu

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 5 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.4.2018.

Alati za brži i efikasniji rad

  • rad s tablicama i validacija unosa
  • izrada grafikona i uvjetno formatiranje

Trikovi za Pivot tablice i grafikone

  • višedimenzionalna analiza podataka
  • dodavanje polja, pivotiranje, filtriranje, sortiranje i agregacija
  • tablične kalkulacije i PIVOT grafikoni

Analiza podataka

  • „što ako“ analize
  • analize osjetljivosti
  • scenario analize
  • analiza podataka pomoću Analysis Toolpak-a
  • optimizacija pomoću Solver-a

Trikovi naprednih funkcionalnosti

  • matrične funkcije – nemoguće kalkulaciju su ipak moguće
  • makro naredbe
  • uvod u VBA – Visual Basic for Applications
  • novosti u Excelu 2017

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Pivot tablice u Excelu: od početnika do naprednog korisnika

JEDNODNEVNA RADIONICA

Pivot tablice u Excelu: od početnika do naprednog korisnika

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 28.2.2019.

Pivot tablice su najmoćniji alat u Excel za analizu podataka i njihovo poznavanje. Ispravnom upotrebom pivot tablica stječemo puno dublji uvid u poslovne probleme i to na neusporedivo brži način. Cilj radionice je upoznati polaznike sa svim bitnim funkcionalnostima pivot tablica: od osnova do naprednih funkcionalnosti. Potrebno predznanje za pohađanje seminara su osnove rada u Excelu.

Iz radionice izdvajamo:

  • analiza poslovnih podataka
  • višedimenzionalna analiza podatka
  • uvod u pivot tablice
  • priprema podataka za analizu
  • izvori podataka
  • grupiranje podataka
  • sortiranje podataka
  • filtriranje podataka
  • formatiranje i uvjetno formatiranje
  • agregacijske funkcije
  • izračunata polja
  • izračunati članovi
  • tablične kalkulacije: postotak totala, razlika i postotna razlika u odnosu na odabrani period, running total, rang
  • pivot grafikoni

Radionica je namijenjena:

  • menadžerima i zaposlenicima u odjelima kontrolinga
  • menadžerima i zaposlenicima u odjelima financija i računovodstva
  • voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • svima koji se svakodnevno susreću s modeliranjem u MS Excelu
     

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Izvještavanje iz kontrolinga – izgradnja i razvoj dashboarda, izvještavanja na jednoj stranici

JEDNODNEVNA RADIONICA

Izvještavanje iz kontrolinga – izgradnja i razvoj dashboarda, izvještavanja na jednoj stranici

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV
dr. sc. Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 24.5.2019.

Nemojte dopustiti:

  • da se vaši kontrolerski izvještaji pretvore u mnoštvo papira koje svatko treba, a nitko ne čita
  • da vaši izvještaji sadrže puno tablica i brojeva u kojima se teško snalaziti, a na temelju njih još teže odlučivati
  • da vam se file zove: „zadnja verzija“, „konačna verzija“, „najkonačnija verzija“…
  • stihijsko i neusporedivo sastavljanje izvještaja po načelu „napravite mi ovaj izvještaj, ali ovoga puta u njega stavite…“
  • da izgradnja dashboarda kakav je na slici ostane samo na razini mašte
Dashboard

Upustite se u kreiranje dashboarda vlastitog poslovanja!
Pridružite nam se na edukaciji 24. svibnja (petak) u Zagrebu

Kontrolerski izvještaji šlag su na torti mukotrpnog kontrolerskog rada i „kopanja“ po mnoštvu podataka i informacija od kojih treba znati odijeliti one koje imaju značenje za upravljanje od onih koji ne zaslužuju našu pažnju. Iako se smatra da su izvještaji iz kontrolinga završna faza kontrolerskog rada, sigurno je da oni sami za sebe ništa ne znače, ako ih ne znamo pročitati i dovesti u međusobnu vezu. Da bismo to mogli, potrebno nam je znanje i kvalitetno izgrađen informacijski sustav, čiji je rezultat – dashboard.


Iz radionice izdvajamo:

  • DASHBOARD – studiji slučaja
  • tko određuje, formira i koristi sustav izvještavanja
  • standardizacija izvještavanja (mjesečno, kvartalno, polugodišnje i godišnje izvještavanje iz kontrolinga)
  • računovodstvo „u realnom vremenu“ – baza upravljačkog kokpita
  • zašto su kod izvještavanja iz kontrolinga važni organizacijska struktura i centri odgovornosti
  • mjesečni izvještaji o prihodima, rashodima, primljenim i odobrenim rabatima, grupama i nadgrupama proizvoda, robi ili kupcima – što nam govore i na što usmjeravaju
  • izvještaj o kontribucijama po proizvodima, uslugama i robi
  • prodajemo li ono na čemu najviše zarađujemo ili ono što nam je najlakše prodati
  • ABC analize i izvještavanje o troškovima
  • izvještaj o obujmu i strukturi fiksnih i varijabilnih troškova proizvodnje i prodaje
  • Du Pont, ADT – kreiranje radara/mape pokazatelja
  • kako na vrijeme uočiti krizu
  • kako postaviti ciljeve – BSC u funkciji kontrolinga
  • izvještaji iz prodaje
  • izvještaji iz nabave
  • izvještaji iz proizvodnje
  • izvještaji o troškovima
  • kontribucijski izvještaji o uspješnosti centara odgovornosti
  • rad u grupi: kako izgleda kontrolerski sastanak – IGRANJE ULOGA i prezentacija izvještaja
  • kalendar rada kontrolera – kako ga kreirati – primjer

Radionica je namijenjena:

  • upravi poduzeća / vlasnicima koji žele poboljšati svoje poslovanje
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja
  • menadžerima kontrolinga i zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga
  • voditeljima financija i računovodstva
  • informatičarima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako kroz Business Analyzer analizirati i upravljati troškovima rada (zaposlenika)?

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako kroz Business Analyzer analizirati i upravljati troškovima rada (zaposlenika)?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 200,00 € + PDV
dr. sc. Andreja Švigir
Jurica Meić mag. oec.
Krešimir Vrček mag. inf.

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 18.2.2020.

Radionica je organizirana kroz rad na računalu i obradu studija slučaja jednog poduzeća – polaznici će sudjelovati  u provedbi analize troškova rada (zaposlenika). Polaznici će se provesti kroz dvije poslovne uloge, analitičara koji postavlja parametre analize i zaposlenika koji sudjeluju u analizi.

Radit će se pojedinačno (definiranje procesa na temelju predefiniranog predloška) i u grupama. Svaka grupa će imati zadatak doći do zaključka o potencijalnim unapređenjima vezano uz troškove zaposlenika. Unaprjeđivati profitabilnost kroz upravljanje troškovima rada možemo lakšim putem kroz tzv. „lomljenje“ procesa, ali i težim putem kroz njihovu analizu i postepeno unaprjeđenje. Business Analyzer nam omogućava da pronađemo zone u poslovanju koje vape za promjenama. Na radionici ćemo pokazati primjere iz prakse koji ukazuju na problematične procese, a koji značajno utječu na optimizaciju troškova zaposlenika i povećanje profitabilnosti kroz sustav Busieness Analyzer. RADI SE O UNAPRJEĐENJU NA TEMELJU ANALIZA, a ne samo intuicije. Cilj je pružanje informacija svim menadžerima kako bi kroz dobivene analize znali što točno treba raditi te gdje se nalaze potencijali za unaprjeđenje.

Metodologija koja se provodi kroz BI alat Business Analyser osigurava brzo i jednostavno prikupljanje i strukturiranje podataka. Dodatno, metodologija je univerzalna i primjenjiva u realnom sektoru te državnoj i javnoj upravi. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj radionici 18. veljače (utorak) u Zagrebu.

Naučite kako:

  • Odabrati adekvatnu vrstu analize troškova rada (zaposlenika)
  • Implementirati analize troškova rada, procesa i organizacije u svoje svakodnevno poslovanje
  • Samostalno definirati ciljeve analize troškova rada i postaviti parametre analize za lakšu interpretaciju
  • Odrediti procese koji će biti analizirani, a koji imaju utjecaj na visinu troškova rada
  • Pružati podršku u odlučivanju o troškovima rada različitim korisnicima u organizaciji
  • Interpretirati rezultate dobivenih analiza troškova rada
  • Koristiti rezultate analiza troškova rada pri donošenju poslovnih odluka
  • Pratiti primjenu poslovnih odluka kroz periodično ponavljanje analiza
  • Efikasnije upravljati zaposlenicima

Iz radionice izdvajamo:

  • Kako prepoznati procese koji nam utječu na povećanje troškova rada i smanjenje profitabilnosti
  • Kako podijeliti procese unutar organizacije (temeljni, upravljački i procesi potpore) te uočiti kako svaki utječe na troškove rada
  • Kako postojeći procesi utječu na ciljeve organizacije i na upravljanje troškovima zaposlenika?
  • Provođenje analize koja će maksimalno podržati ciljeve organizacije i optimizaciju troškova zaposlenika
  • Kako dokumentirati svoje poslovne procese
  • Kako prezentirati ostvarene uštede

PRAKTIČNI PRIMJER:

I. Grupni zadatak

  • Definiranje ciljeva analize – na koji način ćemo kroz unaprjeđenje procesa smanjiti troškove zaposlenika
  • Postavljanje okvira analize

II. Samostalni zadatak – izrada studija slučaja – (polaznici će dobiti predefinirane procese jedne organizacijske jedinice poduzeća)

  • Razrada procesa u Excel predlošku s ciljem smanjenja troškova zaposlenika
  • Povlačenje podataka u Business Analyzer
  • Simuliranje popunjavanja podataka
  • Pregled rezultata
  • Prezentacija rezultata

Nakon završene radionice polaznici će moći:

  • Identificirati najvažnija mjesta za unapređenje procesa, ciljeva (organizacije), smanjenja troškova zaposlenika i profitabilnosti poduzeća
  • Unaprijediti dokumentiranost procesa
  • Ubrzati svoje izvještavanje, ali i donošenje odluka o troškovima zaposlenika
  • Poboljšati svoju komunikaciju sa sektorima unutar poduzeća
  • Provesti kontroling poslovnih procesa za sve strukture menadžmenta

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima poduzeća
  • upravi društva
  • izvršnim menadžerima
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • organizacijskim i procesno analitičkim odjelima
  • menadžerima kontrolinga i kontrolerima
  • poslovnim analitičarima
  • odjelima za upravljanje ljudskim resursima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kreiranje One Page Only izvještaja za menadžment

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kreiranje One Page Only izvještaja za menadžment

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 31.1.2023.


Nepravovremene i nestrukturirane informacije Vam oduzimaju jako puno vremena, ali i dalje najviše vjerujete svojim Excel-icama? Zašto trošite svoje dragocjeno vrijeme?

BI rješenja vam omogućavaju jasnoću, pregledanost i usporedivost promatranih podataka te izgradnju sustava izvještavanja na temelju kojeg će vam donošenje poslovnih odluka biti jednostavnije.

ZAPAMTIMO: Što je sustav izvještavanja opsežniji to je njegova kvaliteta lošija. Upravo izgled i sadržaj dashboard-a, njegova jednostavnost, vizual i intuitivnost znače da je u njih uloženo puno znanja njihovih kreatora. Kod izvještavanja vrijedi pravilo: Što je dashboard jednostavniji, to je veće znanje u njega uloženo.

Koje su prednosti BI sustava, koji su aktualni, postoje li skriveni troškovi te kako se kroz Qlik Sense kreiraju dashboard-i saznajte na našoj radionici.

Sadržaj radionice:

  • pravila menadžerskog izvještavanja
  • povezivanje podataka iz različitih izvora
  • povezivanje podataka pomoću Qlik asocijativnog modela
  • rad s podacima i prilagodba bez promjene u izvoru
  • dijeljenje i osvježavanje izvještaja
  • izrada studija slučaja:
    • pregled i objašnjenje priloženih demo tablica
    • povlačenje podatke iz više izvora
    • import demo tablica u Qlik Sense
    • povezivanje tablica pomoću Qlik asocijativnog modela
    • izrada grafikona koji će prikazivati:
      • filtere pretraživanja unutar dashboard-a
      • prihode po grupama proizvoda ili usluga
      • prihode po proizvodima ili uslugama
      • troškove po grupama proizvoda ili usluga
      • profitabilnost po grupama proizvoda ili usluga
      • prihode po zaposlenicima
      • grupiranje troškova (bucket)
      • odnos prihoda i RUC-a u vremenskom periodu
      • top proizvodi ili usluge prema kupcima
      • top proizvodi ili usluge prema prihodima i troškovima
      • prihodi po prodajnim jedinicama
    • interaktivan prikaz informacija
    • koncept i važnost vizualizacije podataka (boje)
    • preuzimanje grafikona u pdf, slike ili Excel
    • izdvajanje bitnih informacija kroz Storytelling

Radionica je namijenjena:

  • direktorima kontrolinga i kontrolerima
  • analitičarima
  • korisnicima koji rade na prikupljanju i obradi podataka u Excelu
  • korisnicima koji rade analize i izvještaje za menadžment
  • menadžerima i voditeljima koji traže nove uvide u svoje poslovanje u vrlo kratkom vremenskom roku
  • vlasnicima poduzeća i upravama
  • voditeljima računovodstva i financija
  • korisnicima s fokusom na analizu i BI sustave

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Utjecaj kontroling nalaza iz Qlik BI rješenja na pronalaženje potencijala u poduzeću

JEDNODNEVNA RADIONICA

Utjecaj kontroling nalaza iz Qlik BI rješenja na pronalaženje potencijala u poduzeću

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sata
  3. Cijena / besplatno
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 21.9.2020.

Na radionici će kroz BI alat Qlik sense biti prikazan jedan studij slučaja iz kojeg će se jasno vidjeti što se događa na području ljudskih potencijala

21. rujna, 11:00 – 13:15, Hup Osijek, Vukovarska ulica 31 (zgrada Eurodoma, IV. kat)

Kroz radionicu vas vodi dr.sc. Andreja Švigir, konzultantica iz područja kontrolinga iza koje su brojni uspješni projekti uvođenja i razvoja kontrolinga. Provjerite iskustva naših korisnika: https://www.altius.hr/kontroling/iskustva-nasih-korisnika.

Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti i motiviranje zaposlenika pretpostavka je mnogih zadataka menadžmenta ljudskih potencijala. Dobivaju li menadžeri ljudskih potencijala prave informacije iz kontrolinga i ako ih dobivaju da li na temelju njih donose odluke? Jednako tako da li na temelju njih usmjeravaju funkcijske menadžere na poteze koje je potrebno povući kako bi se dogodile promjene te kako bi radna uspješnost zaposlenika kao i njihova motiviranost bile što bolje? Ako su vaši odgovori negativni, vrijeme je da nam se pridružite!

Teme radionice:

  • što su nalazi iz kontrolinga i kako utječu na promjene koje je nužno provesti?
  • kako pratiti i mjeriti radnu uspješnost?
  • postavljanje KPI u poduzeću
  • praćenje ostvarenih KPI kroz sustav izvještavanja
  • pronalaženje uzroka neostvarivanja KPI
  • menadžment ljudskih potencijala (selekcija, upravljanje i praćenje radne uspješnosti, razvoj)
  • kako kontroleri izvještavaju o radnoj uspješnosti?
  • istraživanje: Prednosti dobrog sustava praćenja radne uspješnosti
  • metode praćenja radne uspješnosti: ABC metoda
  • kompetencije zaposlenika – postojeće vs željene – STUDIJ SLUČAJA
  • metode procjene radne uspješnosti: metode uspoređivanja, ljestvice procjene i “Check-liste”
  • povezanost sektora ljudskih potencijala i kontrolinga
  • tko procjenjuje radnu uspješnost?
  • razlozi menadžerskog interesa za motivaciju
  • što utječe na motivaciju u organizacijskim uvjetima u kojima se zaposlenik nalazi?
  • Herzbergova dvofaktorska teorija motivacije
  • utjecaj motiviranosti na ostvarivanje KPI
  • neprestano upravljanje motiviranosti zaposlenika

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima i upravi poduzeća
  • menadžerima ljudskih potencijala
  • menadžerima kontrolinga i kontrolerima

Kako iz mnoštva exelica kreirati menadžerske izvještaje kroz Qlik Sense BI alat

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako iz mnoštva exelica kreirati menadžerske izvještaje kroz Qlik Sense BI alat

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sata
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV
Andreja Švigir
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 20.5.2021.

Količina informacija koje su nam na raspolaganju zbunjuju nas i usprkos mnoštvu dostupnih, teško je upravo zbog njihove količine donijeti kvalitetnu odluku – jer prikupiti i doći do podataka i informacija nije isto što i razumjeti ih. Možda ste se i sami našli u situaciji da od mnoštva excel-ica i njihovih zadnjih verzija više ne vidite ono bitno, a kamoli da možete brzo reagirati i prilagoditi se promjenama koje nameće tržište. Ako se nalazite u takvim i sličnim situacijama, ova je radionica baš za vas, stoga nam se pridružite na radionici 20. svibnja (četvrtak) u Zagrebu.

Sadržaj radionice:

  • kako kreirati izvještaje na temelju kojih ćete moći odlučivati
  • 10 pravila menadžerskog izvještavanja (sadržaj i grafički prikazi)
  • standardni vs izvještaji o odstupanju VS adhoc izvještaji
  • alati za poslovnu analitiku (BI alati) – najčešće greške kod izbora BI alata
  • zbog čega raditi u Qlik Sens BI alatu – najinovativniji, vizualno atraktivan, interaktivan alat
  • glavne značajke Qlik Sense BI alata?
  • izrada studija slučaja:
  • pregled i objašnjenje priložene demo tablice
  • pokazat ćemo vam na koji način strukturirati excel tablice za Qlik Sense
  • pokazat ćemo vam kako povlačiti podatake iz više izvora
  • pokazat ćemo vam kako pripremiti podatke za import u Qlik Sense
  • pokazat ćemo vam kako importirati demo tablice u Qlik Sense
  • pokazat ćemo vam kako dizajnirati i izraditi vizualno atraktivan Dashboard

Radionica je namijenjena:

  • direktorima kontrolinga i kontrolerima
  • poslovnim analitičarima
  • korisnicima koji rade na prikupljanju i obradi podataka u Excelu
  • korisnicima koji rade analize i izvještaje za menadžment
  • menadžerima i voditeljima koji traže nove uvide u svoje poslovanje u vrlo kratkom vremenskom roku
  • vlasnicima poudzeća i upravama
  • voditeljima računovodstva i financija
  • IT korisnicima s fokusom na analizu i BI sustave

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Kako iz više informacijskih izvora (SAP, Microsoft Dynamics NAV, excel, Google i dr.) kreirati Dashboarde za menadžment

JEDNODNEVNA RADIONICA

Kako iz više informacijskih izvora (SAP, Microsoft Dynamics NAV, excel, Google i dr.) kreirati Dashboarde za menadžment

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 7 sata
  3. Cijena / 1.400,00 kn + PDV.
Andreja Švigir
Nenad Prah

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 20.10.2021.

Napredna BI znanja omogućavaju kontrolerima i poslovnim analitičarima da izgrade sustav izvještavanja na temelju kojeg će donošenje poslovnih odluka biti jednostavnije. ZAPAMTIMO: Što je sustav izvještavanja opsežniji to je njegova kvaliteta lošija. Upravo izgled i sadržaj Dashboarda, njegova jednostavnost, vizualna atraktivnost i intuitivnost znače da je u njih uloženo puno znanja njihovih kreatora. Ovdje vrijedi pravilo: Što je Dashboard jednostavniji to je veće znanje u njega uloženo. Kako kreirati Dashboarde koji će govoriti tisuću riječi saznajte na našoj radionici 20. listopada (srijeda) u Zagrebu.

Sadržaj radionice:

  • što podrazumijevamo pod povezivanjem informacija pomoću Qlik asocijativnog modela?
  • izrada studija slučaja:
    • pregled i objašnjenje priloženih demo tablica
    • pokazat ćemo vam kako povlačiti podatake iz više izvora
    • import demo tablica u Qlik Sense
    • povezivanje tablica pomoću Qlik asocijativnog modela
    • izrada grafikona koji će prikazivati:
      • filtere pretraživanja unutar dashboard-a
      • prihode po grupama proizvoda ili usluga
      • prihode po proizvodima ili uslugama
      • troškove po grupama proizvoda ili usluga
      • profitabilnost po grupama proizvoda ili usluga
      • prihode po zaposlenicima
    • grupiranje troškova (bucket)
    • odnos prihoda i RUC-a u vremenskom periodu
    • top proizvodi ili usluge prema kupcima
    • top proizvodi ili usluge prema prihodima i troškovima
    • prihodi po prodajnim jedinicama
    • prihodi po lokacijama prodajnih jedinica

Radionica je namijenjena:

  • direktorima kontrolinga i kontrolerima
  • poslovnim analitičarima
  • korisnicima koji rade na prikupljanju i obradi podataka u Excelu
  • korisnicima koji rade analize i izvještaje za menadžment
  • menadžerima i voditeljima koji traže nove uvide u svoje poslovanje u vrlo kratkom vremenskom roku
  • vlasnicima poudzeća i upravama
  • voditeljima računovodstva i financija
  • IT korisnicima s fokusom na analizu i BI sustave

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

ONLINE – Kako odabrati najbolji BI alat za Vašu organizaciju?

JEDNODNEVNA RADIONICA

ONLINE – Kako odabrati najbolji BI alat za Vašu organizaciju?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 2 sati
  3. Cijena / besplatno
Nenad Prah
Filip Mešin

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 4.5.2022.

U svim organizacijama ljudi trebaju pristup pouzdanim i strukturiranim podacima kako bi imali informacije u pravo vrijeme te kako bi brzo i učinkovito prilagodili svoje poslovanje neprestanim promjenama. Nestrukturirane informacije i nestandardizirani, nepovezani ad hoc izvještaji često dovode do nejasnoća, nepreglednosti i neusporedivosti promatranih izvještaja. Još ako tome pridružimo i nedostatak alata koji omogućuje jednostavnije analiziranje i praćenje poslovanja, treba se zapitati: ‘Na temelju kojih informacija analiziramo poslovanje i donosimo poslovne odluke?

Na besplatnoj radionici usporedit ćemo mogućnosti dva popularna BI alata Qlik Sense i Power BI. Saznajte njihove prednosti i nedostatke.

Sadržaj radionice:

  • Koji su nužni koraci u „bezbolnom“ prijelazu na BI rješenja?
  • Koje su najčešće pogreške prilikom izbora BI alata?
  • Postoje li skriveni troškovi prilikom odabira alata?
  • Koje su glavne značajke Qlik Sense BI alata, a koje Power BI?
  • Koji BI alat je najbolji izbor za Vaše poduzeće?
  • Kako importirati podatke iz više izvora?
  • Kako dizajnirati i izraditi vizualno atraktivan Dashboard te Kreirati Storytelling svog poslovanja?
  • Saznajte kako objediti sustav izveštavanja na razini različitih odjela (prodaje, proizvodnje, nabave, financija)

Radionica je namijenjena:

  • direktorima kontrolinga i kontrolerima
  • poslovnim analitičarima
  • korisnicima koji rade na prikupljanju i obradi podataka u Excelu
  • korisnicima koji rade analize i izvještaje za menadžment
  • menadžerima i voditeljima koji traže nove uvide u svoje poslovanje u vrlo kratkom vremenskom roku
  • vlasnicima poudzeća i upravama
  • voditeljima računovodstva i financija
  • IT korisnicima s fokusom na analizu i BI sustave
  • direktorima svih sektora u poduzeću

Voditelj/ica poslovne analitike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.