Kontroling prodajnih cijena – kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Andreja Švigir

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 26.4.2023.

KAKO KREIRATI PRODAJNU CIJENU KOJA ĆE PRIVUĆI KUPCE?

Kontroling prodajnih cijena je tema o kojoj se uopće ne govori, a i te kako utječe na vašu uspješnost!
Rezervirajte svoje mjesto!

Polaznici će raditi na dva odvojena studija slučaja.

„Hrvatska poduzeća nisu konkurentna u cijenama“, fraza je koju prečesto čujemo. Cijena regulira volumen prodaje, utječe na prihod i dobitak, ali i na prosječne troškove. Što nam poručuje? Gdje se zapravo nalaze naši problemi? Kako na cijenu utječu troškovi? Kako pronaći uzroke nekonkurentnosti? Koja je to cijena koja će biti konkurentna? Možete i vi biti kreatori prodajnih cijena? Zašto slijediti druge? Pridružite nam se na edukaciji 9. travnja (utorak) u Zagrebu.

 

Iz radionice izdvajamo:

  • kratkoročno i dugoročno kreiranje prodajnih cijena: tržišni vs troškovni pristup
  • odlučivanje o prodajnim cijenama na primjeru cijene koštanja čokolada „Slatko“ i „Najslađe“ (polaznici će raditi na praktičnom primjeru)
  • kako odrediti prodajnu cijenu projekta „uvođenje informacijskog sustava u poduzeće“ (polaznici će raditi na praktičnom primjeru)
  • varijabilni vs fiksni troškovi kod formiranja prodajne cijene
  • kreiranje tablice i grafikona koji pomažu u određivanju optimalne cijene proizvoda. Koja je to cijena u našem primjeru?
  • zašto je jedinični trošak proizvoda/usluga presudan za utvrđivanje prodajne cijene
  • gdje smo griješili do sada? I kako ćemo ispraviti pogreške?
  • svaka prodajna cijena ima svoje elemente (strukturu), a to su: ponuda, mjesto ponude, potrebe, kupovna moć – kako ih uskladiti?
  • cijena proizvodnje vs cijena ponude vs cijena potražnje
  • indeksi cijena: Laspeyresova vs Paascheova formula skupnog indeksa cijena – koju i kada primijeniti
  • što činiti kada cijene određuje proizvođač, kupac ili država?
  • ODREĐIVANJE CIJENE TROŠKOVNOM METODOM: full costing metoda vs metoda standardnog troška vs metoda marginalnog troška – polaznici rade na praktičnom primjeru
  • ODREĐIVANJE PRODAJNIH CIJENA NA TEMELJU PONUDE I POTRAŽNJE: postotak profita vs postotak marže
  • kako odrediti cijenu nove čokolade „Najslađa od svih“: visoka vs penetrirajuća vs cijena zrelih proizvoda
  • zašto je važna struktura troškova u ukupnim troškovima cijene koštanja
  • varijabilni vs fiksni trošokovi: za koji grafikon biste se odlučili? Jeste li sigurni u svoju odluku?
  • posljedice nepromišljenog određivanja prodajne cijene
  • posljedice nerazumnog određivanja rabata i popusta

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i usvojiti pravila upravljanja cijenama
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje
  • voditeljima marketinga

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.