fbpx

JEDNODNEVNA RADIONICA

Upravljanje kategorijama u nabavi – kako smanjiti troškove poslovanja i povećati operativnu učinkovitost?

  1. Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  2. Trajanje 1 dan / 6 nastavnih sati
  3. Cijena / 185,81 € (1.400,00 kn) + PDV
Helena Popović Petrušić

Nema novih termina održavanja

Ova edukacija posljednje je održana 14.4.2023.

Želite li saznati više o ovoj edukaciji?

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

Na radionicu je potrebno donijeti računalo – (upute što je potrebno instalirati na računala dobit ćete nakon prijave na radionicu)

Koliko puta ste bili u situaciji u kojoj se od vas tražilo da hitno snizite troškove i povećate efikasnost nabave, a da brzog rješenja nije bilo na vidiku? Pod pritiskom ostalih službi s hitnim zahtjevima i intenzivnih operativnih aktivnosti teško je pronaći vrijeme za promišljanje i implementaciju vizije – željene budućnosti.

Strateški pristup upravljanja kategorijama u nabavi preoblikovati će način na koji nabavljate robe i usluge i usmjerit će pažnju na aktivnosti u ključnim područjima nabave kako bi se iskoristio potencijal za optimizaciju i stvorila dodana vrijednost za cijelo poduzeće. Digitalna transformacija poslovanja smanjit će operativni pritisak na službu nabave i značajno skratiti nabavni ciklus.

Ispravnim upravljanjem kategorijama u nabavi značajno ćete smanjiti trošak nabave i stvoriti konkurentsku prednost potrebnu za vaš poslovni uspjeh.

Pitanja na koja ćete dobiti odgovor!

  • Koje su ključne odrednice sustava upravljanja nabavom prema kategorijama?
  • Koje promjene sustav upravljanja prema kategorijama donosi u odnosu na tradicionalan način nabavljanja?
  • Kako definirati kategorije?
  • Kako izraditi matricu kategorija i definirati optimalnu strategiju nabave?
  • Kako istražiti tržište i kreirati bazu dobavljača prema kategorijama?
  • Kako postaviti ciljeve za svaku kategoriju u odnosu na smanjenje troškova nabave i smanjenje rizika nabave?
  • Kako pomoću pokazatelja poslovanja mjeriti uspješnost u ostvarenju ciljeva nabave?
  • Kako kreirati matricu analize postupaka nabave prema kategorijama?
  • Na nabavu kojih kategorija trošimo najviše vremena?
  • Kako bi mogli unaprijediti učinkovitost procesa nabave i smanjiti broj narudžbi?
  • Koji tip organizacije nabave bi najviše odgovarao s obzirom na kategorije koje nabavljamo?

Sadržaj radionice:

  • Prikaz koncepta upravljanja nabavom prema kategorijama
  • Analiza potrošnje i kreiranje kategorija potrošnje – STUDIJ SLUČAJA
  • Kreiranje kros-funkcionalnih timova za upravljanje kategorijama
  • Analiza tržišta nabave i kreiranje sustava upravljanja dobavljačima prema kategorijama
  • Izrada Kraljičeve matrice – Identificiranje prilika i određivanje strategija nabave
  • Postavljanje ciljeva nabave po kategorijama i postavljanje sustava mjerenja ostvarenja
  • Implementacija strategija usmjerenih na smanjenje troškova i mjerenje uspjeha pomoću pokazatelja
  • Implementacija strategija usmjerenih na povećanje efikasnosti procesa nabave i mjerenje ostvarenja
  • Implementacija digitalnih rješenja za upravljanje kategorijama, nabavom i dobavljačima
  • Upravljanje kategorijama – studij slučaja:
  • Radionica je temeljena na praktičnom prikazu promjene načina upravljanja nabavom, s tradicionalnog na upravljanje nabavom po kategorijama. Temeljem podataka  stvarnog poduzeća polaznici će moći zajedno s predavačem:
  • Uspostaviti sustav upravljanja nabavom/zalihama po kategorijama i definirati ključne promjene
  • Kreirati kategorije
  • Analizirati potrošnju po kategorijama
  • Izraditi Kraljičevu matricu i odrediti strategije nabave za pojedinu kategoriju
  • Provesti postupak nabave po kategorijama u e-okruženju
  • Igrati ulogu dobavljača u simulaciji nabavnog događaja s ciljem prikupljanje ponuda i pregovaranje putem e-aukcija u digitalnoj platformi Promena E-sourcing solutions
  • Kreirati matricu i analizirati postupke nabave te odrediti strategiju za upravljanje zalihama.
  • Polaznici će nakon završetka radionice:
  • razumjeti prednosti sustava upravljanja nabavom prema kategorijama
  • znati koje korake je potrebno poduzeti da bi se implementirao sustav upravljanja nabavom/zalihama
  • biti u mogućnosti kritički se osvrnuti na tradicionalan način upravljanja nabavom te na upravljanje nabavom prema kategorijama i odabrati ispravan pristup za svoje poduzeće
  • naučiti kako i bez pomoći naprednog ERP-a, analizirati potrošnju i izraditi Kraljičevu matricu u Excelu.
  • moći interpretirati rezultate analize i odabrati ispravan pristup za upravljanje poslovanjem u svom poduzeću.
  • Radionica će polaznicima pružiti potrebna znanja i vještine kako bi postali promotori i pokretači pozitivnih promjena u poslovanju.
  • Radionica je namijenjena:
  • Upravi i menadžmentu poduzeća
  • Direktorima i voditeljima nabave
  • Operativnim voditeljima u nabavi
  • Direktorima i voditeljima kontrolinga
  • Kontrolerima i analitičarima
  • Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj nabave i logistike – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

VAŠI PODACI

VAŠA TVRTKA

Ovu stranicu štiti reCAPTCHA. Primijenjuju se Google Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.